Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ga mee met devid.
De beweging van de trein (lichtstrepen) zorgt voor een mooie diepte en beweging in de foto.
De rest van de foto beweegt daarom beter niet (vind ik toch).
Hm, het perron blijft ook bibberig. Je hebt hier een lange sluitertijd gebruikt, dus je toestel moet absoluut stil blijven tijdens de opname. Ik ga ervan uit dat je wel een statief hebt gebruikt, maar het kan natuurlijk wel dat je toestel een klein beetje bewogen heeft toen de trein passeerde. Bij zo'n foto's zou de omgeving net heel scherp moeten zijn om helemaal goed te zijn. Misschien een volgende keer wat verder van de rand van het perron zetten?
Hm, het perron blijft ook bibberig. Je hebt hier een lange sluitertijd gebruikt, dus je toestel moet absoluut stil blijven tijdens de opname. Ik ga ervan uit dat je wel een statief hebt gebruikt, maar het kan natuurlijk wel dat je toestel een klein beetje bewogen heeft toen de trein passeerde. Bij zo'n foto's zou de omgeving net heel scherp moeten zijn om helemaal goed te zijn. Misschien een volgende keer wat verder van de rand van het perron zetten?
Ik volg hier volledig,ik vind je eerste compo de mooiste,een afstandbediening kan ook al helpen,soms is het induwen van de knop al voldoende voor wat onscherpte,spreek uit ervaring, Grtjes Francine
Comment