Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
(bescheiden) landschapje
Collapse
X
-
(bescheiden) landschapje
ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....
www.festeyn.beLabels: Geen
-
-
Re: (bescheiden) landschapje
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht... en hoe mooi is hier de bolvorm van de aarde in beeld gebracht.
Comment
-
Geschikte titel bij deze foto. Zelf heb ik liever foto's waar iets meer op te zien is, maar dat is persoonlijke smaak.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
Ik hou net van het weidse van dit landschap. Het bosje links boven het veld vind ik er misschien zelfs al te veel aan. Maar afcroppen is ook geen oplossing. Misschien wegclonen.
Deze foto straalt rust uit. Mooi!
Groetjes, Chris
Comment
-
-
vind de lucht wat te licht.
(maar dat komt straks wel goed met Pascal.)
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht... en hoe mooi is hier de bolvorm van de aarde in beeld gebracht.
Denk eerder aan een glooing in het landschap.
Beetje saaie foto, maar dat is smaak.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
mooie foto,maar van een kenner als onze Schoon- Spikke ga je beslist heel wat opsteken,veel succes en benieuwd naar de resultaten.Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Mooie foto, nu proberen hem aan Microsoft te verkopen zodat ze hem als wallpaper in de volgende windows versie steken
Comment
-
ik vind het wel een mooie foto hoor!
Comment
-
-
De techniek en de tips weet je nu al sinds vanmorgen..Nu nog de bewerkingen erop los laten en je kan zo losgelaten worden op de meute....
Ik vind deze helemaal niet slecht maar er missen de finetune zaken die hem echt wel afmaken..
Maar daar wordt aan gewerkt...
Het plezier wat je er aan beleefd is veel belangrijker vind ik en als dat nog een goed werk oplevert dan is de verslaving snel nabij....geloof me...
Comment
Comment