Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kindje in Zwembad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kindje in Zwembad

Hallo, ziehier mijn eerste berichtje op dit forum. Ik ben sinds kort actief bezig met fotografie, als het mogelijk was met de spiegelreflex Canon d40 van mijn vader of de d60 van mijn oom. Nu heb ik mij zelf een d600 laten meebrengen uit Singapur, die zal hier binnen een maandje zijn. Ik kan al niet wachten dus ik zit de hele tijd op internet en zodoende op dit leuke forum terecht gekomen. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn foto vinden die ik genomen heb in een zwembad van mijn kleine nichtje! Ik heb een hoge sluitertijd genomen om een mooi detail van het water te krijgen... Wat kan er beter volgens jullie, ik heb wat geprutst met de contrasten, is dit teveel?

1/250, iso 500, 28mm f/22
    Last edited by ChristiaanE; 17 oktober 2011, 12:43.
    Canon D600 - Canon D40 - Sigma 18-200mm - Sigma 2.8 17-50mm

Re: Kindje in Zwembad

2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

op mijn scherm wordt hij automatisch verkleind? ik dacht dat het forum dit automatisch deed ik zal het fixen

Comment

Niemand?

Comment

Je zou de volgende keer ook een ander standpunt kunnen nemen ik heb nu het gevoel dat je haar van bovenaf aan hebt gefotografeerd, volgende keer een lagere standpunt nemen.

Comment

Water is mooi, kleurtjes zijn mooi, kindje had iets geflatteerder gemogen. Nu lijkt het te
            veel op een vakantie snapshot. Niet dat daar iets mis mee is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
              Je zou de volgende keer ook een ander standpunt kunnen nemen ik heb nu het gevoel dat je haar van bovenaf aan hebt gefotografeerd, volgende keer een lagere standpunt nemen.
              Klopt wel, nu trek ik nog teveel uit toevallige compositie, ik moet nog wat beter leren de juiste compositie te zoeken voor ik een foto neem. Een beetje meer nadenken wat ik op de foto wil...

Comment

Daarhad ik in het begin ook last mee maar dat gaat vanzelf over namaten
                je vaker fotografeerd

Comment

ja ik fotografeer nu ook analoog, om een beetje meer op mijn compositie te letten

Comment

Met de compo vind ik hier eigelijk niets mis... stel dat je het anders had aangepakt en lager was gaan zitten om op gelijke hoogte te komen, dan had je waarschijnlijk een tuin met naar alle waarschijnlijkheid veel afleidende dingen als achtergrond... nu heb je een mooie waterachtergrond.
                    Het standpunt van lageruit heeft dus ook zo z'n nadelen... tenzij je je nichtje voor de waterval kon laten zwemmen, zodat de achtergrond helemaal waterval was.

Ik vind dit zeker geen mis plaatje..
                    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Working...
                    X