Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Varen plant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Varen plant

    Hallo,

    Zie hier mijn 2de post, ik hoop hierop wat meer reacties te krijgen dan mijn vorige post.


    Gr,

    Jan

  • #2
    Re: Varen plant

    Nee Jan, het is jouw derde post.
    Bij de eerste is de foto niet meer te zien. De tweede was een update van de eerste maar
    we zijn hier gewoon dat zo'n update in de eerste post in het eerste bericht wordt
    bijgeplaatst. Het is even wennen natuurlijk. En wat commentaren betreft: het gaat om de
    kwaliteit voor het leerproces, niet om de hoeveelheid oh's en ah's.

    Deze foto:
    Geen Exif vermeld en ook niet in de foto aanwezig. Voor de door jou gewenste
    commentaren/adviezen hebben we dat toch wel geregeld nodig.

    De onderste onscherpe tak stoort mij een beetje. De rest lijkt wel voldoende scherp te zijn.
    Het is wel zo dat na het verkleinen/op 900 pixels brengen een na-verscherping gewenst is
    omdat bij het verkleinen scherpteverlies ontstaat. Ik denk dat dat bij een volgende keer of
    bij de update dan wel in orde komt.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Varen plant

      je vraagt om meer reacties, maar heb je zelf al iets geschreven?
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Varen plant

        Ja, inderdaad, dit is mijn 3de post, maar de 2de foto en als reacties heb ik niets liever dan opmerkingen die mijn foto's kunnen verbeteren in de toekomst. De dag dat ik een foto kan posten waar geen opmerkingen meer op zijn is nog niet in verschiet.

        Voor de EXIF gegevens, hoe kan ik maken dat die in de foto aanwezig blijven?
        De foto's komen van flickr en daar zijn de EXIF gegevens nog te raadplegen.

        Alvast bedankt voor de reactie

        Comment


        • #5
          Re: Varen plant

          Wat bedoeld U met "heb je zelf al iets geschreven" ?

          Comment


          • #6
            Re: Varen plant

            Oorspronkelijk geplaatst door j@nc@non Bekijk bericht
            ... Voor de EXIF gegevens, hoe kan ik maken dat die in de foto aanwezig blijven?
            De foto's komen van flickr en daar zijn de EXIF gegevens nog te raadplegen.
            Ik heb geen kennis van of ervaring met Flickr. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met
            de instellingen daar. Ik hoop dat anderen je kunnen helpen.

            Nog iets.
            Als je een specifieke vraag hebt over het commentaar van een persoon dan klik je het best
            even op de knop 'quote' van dat bericht en stel je de vraag daaronder. Dat is gewoon het
            handigst, zeker als er al nieuwe berichten zijn tussengekomen.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: Varen plant

              'k vind hem niet lelijk, maar ik twijfel of ik rechts een stuk zou croppen.
              mooie kleur trouwens van je bg
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment

              Working...
              X