Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een smurfenhuisje...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een smurfenhuisje...

Deze kwam ik toevallig tegen.
    Camera op grond geplaatst, live view , en wat bijgeflitst.
    Tips steeds welkom.
    Mvg,
    Kvole

ISO 400
    Belichting 1/100 sec.
    Diafragma 6.3
    Focuslengte 49mm
    Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L

Re: Een smurfenhuisje...

Wat een leuk exemplaar, mooi van kleur. BG misschien nog iets te aanwezig.

Comment

Paddenstoel zelf vind ik heel goed belicht, maar daarrond en in de BG is er teveel onnatuurlijk blauw aanwezig voor mij. Blauwe bladeren, blauw takje achter.... oogt niet natuurlijk.
      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Paddenstoel zelf vind ik heel goed belicht, maar daarrond en in de BG is er teveel onnatuurlijk blauw aanwezig voor mij. Blauwe bladeren, blauw takje achter.... oogt niet natuurlijk.
        Groetjes
        Ik ben het hier eens met Djivan, het eerste wat mij opviel toen ik de foto opende was die blauwe bladeren, Paddestoel anders wel mooi
        Renée

Comment

ben het hier (weeral) eens met Djivan. Wel een mooie paddestoel. Veel beter dan degene ik vorige week gevonden heb.

Ik had anders wel een beetje de 'omgeving' opgepoetst: lange grasprietjes een beetje uit de weg gedaan, dat takje erachter weg, eventueel die aardekorreltjes van op de paddestoel weg,...
          anders wel mooi!
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Mooi. Zal er Gargamel met zijn kat Azrael op afsturen. Zal weer smurfen geblazen zijn.

Comment

Working...
            X