Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Netherland American Cemetery.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Netherland American Cemetery.
ewel, ik kan hem dus wel smaken ...
en ook met meer licht (door met de schuivertjes te spelen) vind ik hem zelfs... bijzonder mooi
smaken enzo...
Comment
-
- 18 september 2011
-
-
Ik vind de donkere sfeer hier zelfs zeer goed tot zijn recht komen. Een donkere sfeer die een donkere periode uit het leven weergeeft.
Ik mis enkel wat meer scherpte in de foto.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtIk vind de donkere sfeer hier zelfs zeer goed tot zijn recht komen. Een donkere sfeer die een donkere periode uit het leven weergeeft.
Ik mis enkel wat meer scherpte in de foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtLangzaamaan raakt het vergeten, verdwijnt het in het duister, zoals alle kwaad, zoals alle
goed. We verdringen, we vergeten.
Comment
-
Update: Het orgineel toegevoegd.
Ik heb de heel wat licht moeten inbinden, omdat er in de lucht helemaal niks zat (slechte weersomstandigheden).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen slechten Bekijk berichtUpdate: Het orgineel toegevoegd.
Ik heb de heel wat licht moeten inbinden, omdat er in de lucht helemaal niks zat (slechte weersomstandigheden).
acceptabele foto met mooi licht op de kruisen en een wat verzadigder gras en
bomenpartijen. Waarom je hebt gewerkt naar jouw eerste presentatie ontgaat mij ten
enenmale.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
ik vind je bewerking heel mooi,maar net iets teveel,iets te donker, ik zou je vignettering iets temperen, dan is deze voor mij Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment