Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb de update geplaatst.
Heb het gevoel dat er minder diepte is nu ?
Mvg,
Eddy
Dit zijn nu eenmaal heel moeilijke onderwerpen door al die lijnen in de constructie.
Bijna altijd zal er iets blijven wringen omdat je van 3D naar 2D gaat. Zie nu maar hoe je de
horizontale lijnen in de dwarswand aan het eind weer goed krijgt.
Update is beter zo. Bij uw eerste heb je een foto genomen van het station. In de update lijkt het voor mij dat je zelf een persoon bent die naar een trein gaat.
Ik vind nu ook dat er in de update beweging is gekomen, omdat ik nu de indruk krijg dat de twee dames zich aan het haasten zijn.
Diepte is verminderd omdat er onderaan in de update een groot stuk is weggevallen.
Waarom heb je daar ook een stuk weggehaald
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Dit zijn nu eenmaal heel moeilijke onderwerpen door al die lijnen in de constructie.
Bijna altijd zal er iets blijven wringen omdat je van 3D naar 2D gaat. Zie nu maar hoe je de
horizontale lijnen in de dwarswand aan het eind weer goed krijgt.
Ik denk dat je bij dit soort foto's beter niets prutst aan het perspektief.
Je mag er gerust van zijn dat wanneer je het perron opkomt , al lopend, om je trein te halen je andere perspektiefen ziet
Denk er ook aan dat de vloer daar lichtjes bol staat.
Dat is nu eigen aan lensen en het oog dat ze alles verwringen,
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Update vind ik heel goed Eddy. Schuine lijnen op de glazen wand achteraan storen helemaal niet. Vloer ligt nu effen en dat is een grote verbetering tov de originele.
Je update is af voor mij.
Groetjes
Update vind ik heel goed Eddy. Schuine lijnen op de glazen wand achteraan storen helemaal niet. Vloer ligt nu effen en dat is een grote verbetering tov de originele.
Je update is af voor mij.
Groetjes
Het kan allemaal wel: lichte scheefstand corrigeren en niet alleen de verticale perspectief
onderhanden nemen maar ook aandacht geven aan de horizontale perspectief. Ik kan hier
thuis een heel eind in de buurt komen van wat ik graag zou zien met behoud van de
linkertrein en een perron dat niet zo gruwelijk afloopt.
Ik ben wel benieuwd naar de originele opname (ik vermoed dat er links heel veel meer op
heeft gestaan).
Comment