Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste keer urbex

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste keer urbex

vandaag er op uit getrokken naar architectuur dag en achter de schemen beland en daar deze foto geschoten

Re: eerste keer urbex

Wegens het te weinige contrast heb je een vlakke foto waar niet veel diepte inzit ook al gaat het over een gang.
    Compo
    Links een klein stukje af tot aan de vertikale lat in het venster.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Wegens het te weinige contrast heb je een vlakke foto waar niet veel diepte inzit ook al gaat het over een gang.
      Compo
      Links een klein stukje af tot aan de vertikale lat in het venster.
      Robby BB
      oke thx voor de tips,

Comment

Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn om vóór plaatsing op BD eens te kijken naar het
        histogram. Je gebruikt maar de helft. Geen wonder dat het een grauw plaatje is geworden.
        Je moet niet denken dat je camera alles voor je opknapt. Afwerken die handel.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
          Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn om vóór plaatsing op BD eens te kijken naar het
          histogram. Je gebruikt maar de helft. Geen wonder dat het een grauw plaatje is geworden.
          Je moet niet denken dat je camera alles voor je opknapt. Afwerken die handel.
          Ik volg.
          Groetjes

Comment

Ik zou links iets meer wegdoen. Zodat de eerste groep met witte tegels niet meer te zien zijn en de loopplank niet meer centraal ligt. Verder lijkt het me bovenaan iets te donker. toch een leuke foto !

Comment

Working...
            X