Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
qua scherpte en belichting goed gedaan
kadering is ook niet echt mijn ding...krappe kadering bij portretten kan soms verrassend mooi uitpakken, maar ik vind het hier niet geslaagd.
Canon EOS 500D / 17-50 f2.8 OS HSM / EF 70-200 f4 IS / EF 50 f1.8 II
Canon powershot s120
qua scherpte en belichting goed gedaan
kadering is ook niet echt mijn ding...krappe kadering bij portretten kan soms verrassend mooi uitpakken, maar ik vind het hier niet geslaagd.
Voor mij is de eerste ook de mooiste.
Zelfde idee dan meerdere van mijn voorgangers hier. Ik hou niet echt van de uitsneden, liever een ietsje meer onthullen.
Dank je wel voor de goede tips. Ik heb wel heel veel moeite met de kadrering juist te krijgen...
Wanneer is zo iets juist? Ik zie het zelf niet zo goed, ik vind persoonlijk ook de eerste de beste, en die vond ik zo krap gekadreerd ook heel mooi, de anderen had ik het moeilijk met een goede manier te vinden om ze er op te krijgen.
Ik wil graag het geheel weergeven, maar ook heel graag dat details als rimpels en oneffenheden mooi weergegeven worden en zo mee samen de foto maken.
Ik vind de eerste de mooiste.
Bij 2 mag er iets meer gezicht op de foto + de blik mist karakter
Bij 3 blinkt het voorhoofd iets te hard + te vaag onderaan en zoals men al aangaf is de kadrering te krap. Ik leer hier wel veel bij
Comment