Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Centraal Station

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Centraal Station

Dak van het Centraal Station Antwerpen (lijnenspel met zonlicht)
    24mm
    1/160
    f10,0
    iso200
    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Re: Centraal Station

Mooi beeld ik zou nog 2mm van bovenkant croppen zodat de je ook de dakspant perfect uit de linkerbovenhoek laat vertrekken . je kan de foto ook horizontaal draaien maar dit is een persoonlijke smaak natuurlijk dit kijkt ook mooi .

Groeten

Joeri
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Een zeer knappe, spijtig van dat stukje lamp dat er nog op staat onderaan.

Comment

JA daar kan je massa's lijnen trekken hé .
        Maar voor mij heb jij er een paar zeer goede uitgekozen.
        Compo, met in elke hoek een lijn of en balk
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Een hele mooie voor mij Eddy .
          Zou niet weten wat er beter kan.
          Groetjes

Comment

Niet makkelijk om daar toch een goed beeld van te maken. Maar je bent er toch in geslaagd. En als je al in het station van Antwerpen geweest bent... herken je het zelfs hier meteen. Goed gedaan!
            Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
            Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Goed op de compo gelet Eddy. Een foto met lijnen en compartimenten, beeldvullend en goede vlakverdeling
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

knap lijnen spel en een goeie compo/vlakkenverdeling

groetjes
                renske

Comment

Eerst had ik ook het gevoel van wauw, door het lijnenspel, maar dat verdween snel.
                  Kleur, contrast, scherpte, belichting
                  maar het compo vind ik maar niets. Daarom vraag ik mijn eigenaf of de andere ook niet door het lijnenspel zijn overdonderd en niet zozeer door het compo?
                  De pilarengallerij begint wel in de linkerbenedenhoek, volgens het boekje maar is hier geen meerwaarde.
                  Je hebt hier dire delen van het dak, de koepel, de zijkanten en de pilaren, die ieder op zich de moeite waard zijn om te fotograferen maar waar je nu van elk een klein stukje laat zien. Ik heb het gevoel dat ik meer van de drie emlementen wil zien maar blijf op mijn honger zitten. links en rechts beginnen de lijnen uit het niets, ze komen zomaar uit het kader.
                  Als ik de foto omdraai vind ik ze veel intressanter omdat ik dan niet naar een plafond zie maar dan zie ik een lijnenspel en maak ik de link niet met een plafond.
                  Dit zelfde mis ik in je foto. Maak de foto zodanig dat ik niet naar een plafond kijk maar probeer me in de war te brengen zodanig dat ik de bovenzijde van de onderzijde niet kan onderscheiden zodanig dat ik een beetje verdwaald rondloop.

Voor de rest zoals ik reeds gezegd heb
                  Robby BB
                  Last edited by robbydorine; 5 oktober 2011, 14:40.
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Dat je van de 3 delen iets ziet, is net hetgeen ik leuk vind aan deze foto.
                    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Kanppe scherpe foto en de compo heb je ook goed gedaan !
                      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Working...
                      X