Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emmer Pure Liefde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Emmer Pure Liefde

    Hallo Allemaal,

    Graag zou ik tips willen hoe ik deze foto nog kan verbeteren. Zelf vind ik hem erg mooi, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld omdat het mijn eigen dochter betreft. Iemand tips, advies?

    Een hoop geklungel + Nikon D90 = Mijn Photostream.

  • #2
    Re: Emmer Pure Liefde

    Mooie scherpte, kleuren zijn m.i. ook OK
    Ik denk dat je mss iets meer moeite moest gedaan hebben om de storende onderwerpen op de achtergrond te vermijden. Deze trekken immers een deel van de aandacht naar ze toe.
    There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
    (Ansel Adams)

    Comment


    • #3
      Re: Emmer Pure Liefde

      Vraag mij niet hoe het komt, maar als ik de foto download, krijg ik een foto met andere kleuren (zonder een groen-gele zweem). Je dochter heeft dan een roze huid. Overigens zit er ook in die opname een lichte zweem die met Photoshop betrekkelijk eenvoudig weg te halen is. Als je daarna met levels (niveaus) het contrast een tikkeltje verhoogt, komt je dochter los van de achtergrond.

      Comment


      • #4
        Re: Emmer Pure Liefde

        Misschien weet ik het wel. Het kleurenprofiel dat je bij je foto gevoegd hebt, is ProPhoto RGB. Dat moet sRGB zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Emmer Pure Liefde

          mooi scherp, maar de achtergrond stoort wel en vind de toegevoegde vignettering ook niet mooi.
          't is een mooie foto voor in het familiealbum!
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Emmer Pure Liefde

            Ze zal er later vast even hartelijk om kunnen lachen. Laten we dat hopen. (Achtergrond
            stoort wel maar ben er zeker van dat de foto in de familie de ronde doet als die met die
            stralende lach.)

            Comment


            • #7
              Re: Emmer Pure Liefde

              Bedankt voor de mooie woorden, de tips/advies en een voorbeeld over hoe het ook kan.

              Tijd voor mij om het nogmaals te bewerken zodat de foto nog mooier wordt.
              Een hoop geklungel + Nikon D90 = Mijn Photostream.

              Comment

              Working...
              X