Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snelheidslichten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• snelheidslichten

Nog eens een poging gedaan vanop een brug nabij Lichtervelde. E403

exif varieert tussen:
    20 a 30 seconden
    F11
    iso: 50 / 100

infarood afstandbediening.

Bij de tweede merk ik van mezelf wel wat onscherpte.
    Mijn oud statiefje is niet meer stevig genoeg om mijn materiaal vast te houden denk ik.

mvg,

Miguel Vermeulen
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Re: snelheidslichten

mooi .. waarom niet in het midden van de brug gestaan ' , misschien paal of zoiets in de weg . kan zijn he .
    ;-)
    Alex Angellis - Nikon D7000 - AF Nikkor 80-200mm 1:2.8D-ED - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Tamron AF 17-50mm 1:2.8 IF XR DiII - AF-S Micro NIKKOR 85mm 1:3.5/G ED
    www.alex-angellis.com

Comment

Ik zou ook in het midden van de brug gestaan hebben, als het kon hé natuurlijk...Vind de éérste mooi

Comment

Ik bespreek bij meerdere foto's altijd maar één.

#1: Ik was eerst geneigd tot minimale rechtzetting van de horizon en daarna het
        rechttrekken van een lichte perspectivische vertekening (de zendmast helt een beetje). Ik
        kwam echter niet uit. Daarna besloot ik tot het constateren van een kussenvormige
        lensvertekening. Toen ik die had gecorrigeerd kwam alles op de pootjes terecht.

In een foto als deze moet dat soort zaken toch in orde worden gebracht.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Knappe fotografie, vooral één, maar begrijp ook niet goed waarom je niet pal in het midden bent gaan staan (als er niks in de weg was natuurlijk) want storende verlichtingspalen zie ik niet in de middenberm.
          Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Knappe fotografie, vooral één, maar begrijp ook niet goed waarom je niet pal in het midden bent gaan staan (als er niks in de weg was natuurlijk) want storende verlichtingspalen zie ik niet in de middenberm.
            Groetjes
            Helaas stond er op dat moment een vrachtwagen aan de kant van de weg. Dus ik kon inderdaad niet in het midden staan.

Lenscorrectie werd wel degelijk uitgevoerd via DPP. misschien moet ik deze toch nog even herzien.
            "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micn Bekijk bericht
              Helaas stond er op dat moment een vrachtwagen aan de kant van de weg. Dus ik kon inderdaad niet in het midden staan.
              Dank voor je uitleg, dit verklaart alles.
              Groetjes

Comment

Working...
              X