Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Familieshoot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Familieshoot

Hey!
    Deze maand heb ik voor de eerste keer een familie gefotografeerd, ik heb voor hen nog een uitnodiging moeten maken van de foto's.
    Hier de foto's, graag opbouwende kritiek :$:
    Ik zet de foto's er via mijn flickr op, ik hoop dat ze zo niet te groot ofzo gaan zijn...

Familieshoot by Margot Smolders ., on Flickr
    Sluitertijd: 1/50"
    Brandpunt (mm): 32
    ISO: 1250
    Diafragma (F): 4.5
    Geen flits

-> hier heeft de rechtse persoon wel een rare armbeweging
    Sluitertijd: 1/30"
    Brandpunt (mm): 25
    ISO: 400
    Diafragma (F): 4
    Geen flits

Sluitertijd: 1/30"
    Brandpunt (mm): 25mm
    ISO: 400
    Diafragma (F): 4
    Geen flits

Groetjes, Margot!
    http://www.flickr.com/photos/margotsmolders

Re: Familieshoot

Leuk idee! En heel spontane foto's, wat altijd het leukst is om naar te kijken!! Ik zou misschien nog ietsje meer inzoemen zodat de familie nog iets meer het beeld vult.
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

leuk gedaan, alleen ze mogen allen wel even onder de zonnenbank hoor!
      maw: de huid is te licht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Eén en twee zijn mooi. Bij de derde beginnen die kaders al serieus te vervelen. Het idee
        dus mijn inziens net iets te veel uitgemolken. Maar dat is slechts mijn mening.

Comment

@LinseyP: Bedankt voor de tip! Hier heb je groot gelijk in, ik ga straks een update maken en de foto wat 'inzoomen'!

@bouk: Ik zal proberen om de huid wat meer kleur te geven, en hopen dat dit lukt

@doudeke: uitgemolken? Ik snap wel ongeveer wat je bedoelt Nja, ik vond de kaders leuk, je ziet ze inderdaad meer maar ik wou toch wat origineler zijn met van die handgemaakte kaders ipv een houten kader ofzo. Maar toch bedankt voor je mening!

Comment

Vindt ze alledrie leuk: goed uitgedacht, ouders in kader, kinderen in kader, zussen in elkaars kader. Hoop dat het lukt met de bleke gezichtjes iets te doen

Comment

Hier een update van de eerste foto:
              Ik vind het nog altijd zoeken hoe ik het beste de foto resize dus als hij te groot is zeg het maar en dan verklein ik hem

Ik vind het wel mooier als het meer ingezoomd is daar moet ik je gelijk geven LinseyP!
              De gezichten zijn nog steeds bleekjes maar als ik het meer 'kleur' gaf vond ik het er nogal gelig uitzien. :S

Comment

Een leuk idee, met die kader ...
                Ik vermoed dat die familie wel tevreden zal zijn, maar er zijn nog puntjes voor verbetering te krijgen ...
                Op de eerste foto : aan de voetjes zie je de andere kaders ...
                Persoonlijk zou ik voor een totaal andere achtergrond gaan : zoek ergens een muur of een neutraal vlak en plaats je mensen daarvoor. Nu vind ik de achtergrond met het dak en het huis erop ietwat storend. Ook zou ik proberen te vermijden om struiken als achtergrond te gebruiken ... Persoonlijk vind ik het altijd moeilijk om de kleuren van de personen dan goed te krijgen in combinatie met het struikgewasgroen ...
                Het zijn maar een paar kleine tips, naar mijn bescheiden mening, die de plaat wellicht ten goede zullen komen.
                groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                  Een leuk idee, met die kader ...
                  Ik vermoed dat die familie wel tevreden zal zijn, maar er zijn nog puntjes voor verbetering te krijgen ...
                  Op de eerste foto : aan de voetjes zie je de andere kaders ...
                  Persoonlijk zou ik voor een totaal andere achtergrond gaan : zoek ergens een muur of een neutraal vlak en plaats je mensen daarvoor. Nu vind ik de achtergrond met het dak en het huis erop ietwat storend. Ook zou ik proberen te vermijden om struiken als achtergrond te gebruiken ... Persoonlijk vind ik het altijd moeilijk om de kleuren van de personen dan goed te krijgen in combinatie met het struikgewasgroen ...
                  Het zijn maar een paar kleine tips, naar mijn bescheiden mening, die de plaat wellicht ten goede zullen komen.
                  groeten,
                  deka
                  Dankjewel!
                  De andere kaders waren mij nog niet opgevallen. Oeps
                  Ik denk dat de foto's veel mooier geweest waren als ze in een studio genomen waren, maar helaas beschik ik daar niet over
                  Bedankt voor de tip van de struik, daar ben ik echt wat mee!

Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iMargot Bekijk bericht
                    Dankjewel!
                    De andere kaders waren mij nog niet opgevallen. Oeps
                    Ik denk dat de foto's veel mooier geweest waren als ze in een studio genomen waren, maar helaas beschik ik daar niet over
                    Bedankt voor de tip van de struik, daar ben ik echt wat mee!

Bedankt!
                    Je hoeft echt niet over een studio te beschikken om al een mooie achtergrond te hebben hoor ... Denk bv maar aan een gebouw waar een grote poort in zit, of een muur of een soort van aluminiumbekleding die je soms bij gebouwen zit, of iets van glas of of of ...
                    Ogen openhouden als je ergens wandelt, fiets en onthouden voor een fotowerk ...
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

heel leuk idee iMargot, origineel

Comment

Het idee alleen al van die kader(s) vind ik super. Je update van de eerste vind ik de beste, mits je de gebouwen wegcloont met het groen van struiken/bomen.
                        Groetjes

Comment

Working...
                        X