Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kinderkopjes by Night
Collapse
X
-
-
Re: Kinderkopjes by Night
heel leuk gedaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Inderdaad een mooie drieluik!Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
-
Echt knap, deze drieluik ! De verlichting in de zw/w foto's krijgen een mooi resultaat door de verlichting die een ster vormt. Mooi hoe de schittering op kinderkopjes valt !
Maar ik krijg er meer een "opgesloten" gevoel bij
Ik vind het mooi dat je de kleuren foto tss de 2 ZW/W foto's hebt geplaatst. Aangenaam om naar te kijken en de ZW/W omzetting komt hier ook goed tot zijn recht !
Het lijkt wel het werk van een kunstenaarCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Straalt veel klasse uit
Mooi afgewerkt.
Goed gedaan
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Heel knap
Desolaat en toch aantrekkelijk
Ben heel blij dat je kleur en zw/w gecombineerd hebt. Het zou anders een beetje te triest zijn denk ik.
In één woord :Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8
Comment
-
Ik heb wat langer moeten kijken om de aantrekkelijkheid van deze compositie te leren waarderen.
Beschouw mij gerust als een zeurpiet maar ik voeg er toch de volgende opmerkingen aan toe:
1. Beide 'horizonten' in de buiten foto's lopen iets schuin. je kan overwegen die 'horizonten'
in elkaars verlengde te componeren.
2. De middens van beide horizonten staan op verschillende 'hoogte'. Je kan overwegen deze
middens op gelijke hoogte te plaatsen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Comment