Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dons

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dons

f2.8
    1/250
    ISO640
    shutter priority

Last edited by GameBE; 30 september 2011, 00:19. Reden: exif data

Re: dons

Mooi onderwerp en mooie blik Dit is niet zomaar een snapshot. Ik dacht dat iets meer scherptediepte zou beter geweest zijn (f 2.8 is wel vrij laag f-getal) zodat de handjes er ook mooi scherp zouden opstaan ? ISO is ook aan vrij hoge kant; mss kon je nog je sluitertijd langer maken ?
    Ik denk dat er iets mis is met de kleuren maar anderen zullen hierover wellicht je beter kunnen helpen.
    There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
    (Ansel Adams)

Comment

bedankt Pema, de foto is genomen bij valavond. de camera stond op shutter priority (1/250) omdat ik luttele momenten ervoor aan het experimenteren was met foto's van het betere springwerk op de trampoline iets meer dieptescherpte was misschien wel beter geweest

Comment

knap, het zou misschien beter geweest zijn als het pluimpje helemaal binnen of helemaal buiten de contouren van zijn aangezicht viel ?
        toch mooi ..; de dof kan hier wel voor mij
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

mooi en alerte reactie van de fotograaf.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prachtig.

Kan iets helderder maar wel enorm oppassen dat het donsje niet uitbrandt.
            Ik zou aan de kleuren maar niet teveel sleutelen.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Mooi ogend kind, heerlijk gefascineerd door een pluimpje. Dus een pluimpje voor de
              fotograaf.

Comment

Ik heb ook het idee dat er iets niet klopt met de kleuren. Maar heb hier niet de nodige ervaring om je daar echt verder mee te helpen. Verder wel een leuk moment om vast te leggen!
                Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Mooie foto!
                  De kleuren komen voor mij ook wat vreemd over. Ik denk dat een ZW-omzetting beter zou zijn...
                  Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

De kleuren komen mij volstrekt normaal voor. Huidkleur en haren zien er heel natuurlijk uit.

Misschien komt het niet overeen met wat de meeste fotografen (willen) laten zien.

Het is wel heel naturel.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

Comment

Voor mij zijn de kleuren ook in orde.
                      Prachtige concentratie vastgelegd
                      Mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

Comment

Voor mij is hij goed zoals hij is ...
                        Je hebt het avondlicht nog weten te vangen op zijn gezichtje en zijn haar.
                        Netje op de achtergrond doet het goed en de geconcentreerdheid om het pluimpje te kunnen vangen, straalt hier van zijn gezicht.
                        groeten,
                        deka
                        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

bedankt voor de leuke reacties allemaal

over de kleuren: het kleur spat er inderdaad niet van af, maar de foto is dan ook genomen rond 19u30 en het zonnetje verliest op dat moment een ongelijke strijd tegen een draaiende wereldbol ik heb er bewust voor gekozen om de foto niet na te bewerken op kleur, omdat de foto zoals hij nu is dezelfde kleuren toont die ik zag op het moment van de opname.

Comment

Reeds heel wat pro's en contra's voor wat betreft de kleuren. Daarom doe ik er nog een schepje bovenop : er is volgens mij gewoon iets te veel blauw in de kleuren, tracht dit eens aan te passen en je zal zien.....
                            Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              ........ er is volgens mij gewoon iets te veel blauw in de kleuren....
                              denk, de weerschijn ergens van..?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X