Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oostduinkerke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oostduinkerke

Ik weet dat er al veel zonsondergangen gepost zijn, maar ik kon het niet laten om deze ook eens hier in de beginnershoek te plaatsen. Die avond dat ik deze genomen heb ( denk in juni ) was er een zeer mooie lucht, daarmee...bedankt om te komen kijken. Groetjes, Jean-luc

Exif:
    F7.1
    iso 100
    1/320 sec
    32 mm

Re: Oostduinkerke

Ik vind met name de zee een beetje onrealistisch overkomen en ik weet niet waardoor Verder is het standpunt van de zon mooi gekozen aan de linkerkant. mooie kleurencombinaties zijn ontstaan. Strepen in de lucht lijken wel geschilderd.

Comment

Probeer bij een volgende zonsondergang de zon in jouw zoeker te positioneren op zo'n sterk
      1/3-punt. Nu vind ik de zon niet helemaal lekker in de compositie zitten.

Je kunt vast vooroefenen met deze foto en gaan croppen op verschillende manieren (met
      een crop die niet gebonden is aan een bepaald formaat) en zien wat de resultaten kunnen zijn.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

ik volg Riek
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Bedankt om te komen kijken en te reageren

Comment

Ik zou hier zelfs heel erg durven snijden zodat de zon op 1/3 komt. Je verliest dan wel een stuk van de mooie lucht, maar de foto wordt sterker.
            Groetjes

Comment

ik denk dat de zee iets te scherp staat, dat je daarmee een onrealistisch gevoel krijgt van die zee. Ik vind hem wel heel mooi... !
              Yeah Baby, Scotland Baby!

Comment

Working...
              X