Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Compositie aangenaam.
Belichting? Kijk eens naar het histogram. De hoge èn de lage lichten ontbreken.
De foto verdient een betere afwerking dan zo'n onderbelichte presentatie.
@ plaatwerker ik heb juist in lightroom is gekeken het histogram staat met berg in het midden. geef ik meer belichting word te foto te licht.
Ben ook niet echt nen krak in die dingen dus tips zijn zeker welkom
@ plaatwerker ik heb juist in lightroom is gekeken het histogram staat met berg in het midden. geef ik meer belichting word te foto te licht.
Ben ook niet echt nen krak in die dingen dus tips zijn zeker welkom
Ik heb gewerkt met PS(E)-9. Met threshold/drempel gekeken naar het hoogste licht en het
diepste donker. Daarna deze punten in levels/niveaux/histogram (of hoe dat dan ook heet
in het Nederlands) met de witte en zwarte pipet geklikt. Vervolgens nog een heel lichte
verscherping met het hoogdoorlaatfilter toegepast en dan krijg ik het volgende resultaat:
Hey je update is verdwenen...
Jammer, want heb hem gisteren in de vlucht gezien, maar nog de tijd niet gehad om te reageren. Ik vond je update wel heel goed.
Ann
ai ja heb het verplaatst had er niet direct stil bijgestaan dat de foto dan hier verdwijnt stom van me
Maar de update van plaatwerker vond ik beter....dus ik heb hem nageaapt en het is een goed resultaat geworden
Comment