Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stukje heide 's avonds

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stukje heide 's avonds

24mm
    f13
    1/30
    iso200
    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Re: Stukje heide 's avonds

mooi hoe het beetje door priemende licht nog over een stukje heide strijkt in kombinatie met de donkere wolken.

ik heb niks tegen kaders maar deze kan me niet echt bekoren waarom grijs? doet wat afbreuk aan de foto

groetjes
    renske

Comment

knappe belichting, maar dat kader.....?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

die vind ik beter dan je vorige heide. Met die dreigende wolk

de vierkante crop
        en dat kader stoort me niet
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Knappe foto en ook mooie belichting. Ik vind de keuze om de foto in vierkant uit te snijden hier ook wel goed tot zijn recht komen. De kader is naar mijn persoonlijke mening teveel overheersend.
          Maar de foto is top en daar gaat het om hé
          Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
          www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Prachtige foto
            voor mij mag dat kader wel
            Grt Rosie
            GROETJES ROSIE
            Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
            panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
              mooi hoe het beetje door priemende licht nog over een stukje heide strijkt in kombinatie met de donkere wolken.

ik heb niks tegen kaders maar deze kan me niet echt bekoren waarom grijs? doet wat afbreuk aan de foto

groetjes
              renske
              Heel mooi hoor.
              Mensen Eddy is natuurlijk groot genoeg , maar, ik denk dat hij de achtergrond van BD niet zo passend vind bij zijn foto.
              En deze "kader" is nogal dik. Dus denk ik dat hij meer deze "kader" gebruikt als achtergrond om zijn foto meer en beter te laten uitkomen.
              Ik vind deze foto heel mooi.
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                Heel mooi hoor.
                Mensen Eddy is natuurlijk groot genoeg , maar, ik denk dat hij de achtergrond van BD niet zo passend vind bij zijn foto.
                En deze "kader" is nogal dik. Dus denk ik dat hij meer deze "kader" gebruikt als achtergrond om zijn foto meer en beter te laten uitkomen.
                Ik vind deze foto heel mooi.
                Je begrijpt volledig mijn bedoeling.
                Voor mij is de kader het fijne witte lijntje rond de foto en het grijs is de achtergrond.
                Eén ding is wel zeker, men bekijkt een foto best tegen een grijze achtergrond: de kleuren van de foto zullen het minst beïnvloedt worden.(zo leerde ik dit toch in een cursus fotografie)
                Ik zal dit niet dikwijls doen maar ik was benieuwd naar de reacties.(die verschillen nogal)
                Mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                  Je begrijpt volledig mijn bedoeling.
                  Voor mij is de kader het fijne witte lijntje rond de foto en het grijs is de achtergrond.
                  Eén ding is wel zeker, men bekijkt een foto best tegen een grijze achtergrond: de kleuren van de foto zullen het minst beïnvloedt worden.(zo leerde ik dit toch in een cursus fotografie)
                  Ik zal dit niet dikwijls doen maar ik was benieuwd naar de reacties.(die verschillen nogal)
                  Mvg,
                  Eddy
                  Dat is toch een goede tip ivm het bekijken van foto's Zeer mooie trouwens met fijne belichting.

Comment

Working...
                  X