Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe foto en ook mooie belichting. Ik vind de keuze om de foto in vierkant uit te snijden hier ook wel goed tot zijn recht komen. De kader is naar mijn persoonlijke mening teveel overheersend.
Maar de foto is top en daar gaat het om hé
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
mooi hoe het beetje door priemende licht nog over een stukje heide strijkt in kombinatie met de donkere wolken.
ik heb niks tegen kaders maar deze kan me niet echt bekoren waarom grijs? doet wat afbreuk aan de foto
groetjes
renske
Heel mooi hoor.
Mensen Eddy is natuurlijk groot genoeg , maar, ik denk dat hij de achtergrond van BD niet zo passend vind bij zijn foto.
En deze "kader" is nogal dik. Dus denk ik dat hij meer deze "kader" gebruikt als achtergrond om zijn foto meer en beter te laten uitkomen.
Ik vind deze foto heel mooi.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Heel mooi hoor.
Mensen Eddy is natuurlijk groot genoeg , maar, ik denk dat hij de achtergrond van BD niet zo passend vind bij zijn foto.
En deze "kader" is nogal dik. Dus denk ik dat hij meer deze "kader" gebruikt als achtergrond om zijn foto meer en beter te laten uitkomen.
Ik vind deze foto heel mooi.
Je begrijpt volledig mijn bedoeling.
Voor mij is de kader het fijne witte lijntje rond de foto en het grijs is de achtergrond.
Eén ding is wel zeker, men bekijkt een foto best tegen een grijze achtergrond: de kleuren van de foto zullen het minst beïnvloedt worden.(zo leerde ik dit toch in een cursus fotografie)
Ik zal dit niet dikwijls doen maar ik was benieuwd naar de reacties.(die verschillen nogal)
Mvg,
Eddy
Je begrijpt volledig mijn bedoeling.
Voor mij is de kader het fijne witte lijntje rond de foto en het grijs is de achtergrond.
Eén ding is wel zeker, men bekijkt een foto best tegen een grijze achtergrond: de kleuren van de foto zullen het minst beïnvloedt worden.(zo leerde ik dit toch in een cursus fotografie)
Ik zal dit niet dikwijls doen maar ik was benieuwd naar de reacties.(die verschillen nogal)
Mvg,
Eddy
Dat is toch een goede tip ivm het bekijken van foto's Zeer mooie trouwens met fijne belichting.
Comment