Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Istanbul - Grand Bazaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Istanbul - Grand Bazaar

De Grand Bazaar in Istanbul is een van de grootste en oudste overdekte markten ter wereld. Je kunt uren ronddwalen in de honderden straatjes, je weet niet wat je ziet. Ik vond het erg indrukwekkend.

1.

2.

3.
    ---

Canon 60D + 17-55mm f/2.8 // Sony RX100

Re: Istanbul - Grand Bazaar

ik was er ook al en er is idd heel wat te kijk en keuren, mooi weergegeven, maar iets te klein
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooie foto's. Wel lekker dat ze van die grote bouwlampen hebben hangen kun je met een fatsoenlijke sluitertijd fotograferen. Een paar detailopnamen zou ook mooi zijn
      http://www.smuttynose.nl

Comment

@Bommasien; Deze reactie krijg ik bij elk topic wat ik post. Dit is het grootste formaat dat flickr aanbied wat het forum toestaat. Ik vind dit echt ontzettend irritant, maar om elke foto nou ook nog ergens anders te hosten vind ik ook weer zoveel werk..

@Olivetti; Ik heb ook nog wel een aantal detail opnamen, maar ik mag maar 3 foto's per topic posten. Zal er van de week nog wel een aantal posten.
        ---

Canon 60D + 17-55mm f/2.8 // Sony RX100

Comment

Nr 2 is voor mij de beste , 1 en 3 hebben wat lenscorrectie nodig en missen wat scherpte. (gemis aan scherpte is misschien oorzaak van verkleinen)
          Photography is an art of observation.

Comment

Kleurrijk en mooi !
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

Comment

Working...
            X