Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste foto

    Met een bang hartje post ik hier mijn eerste foto. Ik vond hem wel leuk omdat je de beweging van de vleugels bijna ziet.

  • #2
    Re: Eerste foto

    Annefieke, ik poste ook mijn eerste met een bang hartje. Echt niet nodig
    Ik heb hier al veel hulp gekregen en nog veel meer opgestoken.
    Een goede hulp is kijken hoe anderen het doen en met welke instellingen ze werken. Ook het lezen van de commentaar op anderen helpt al.
    Ik kan mij best voorstellen dat je heel blij bent met je bij in de vlucht. Als je hier langer blijft zal je opmerkingen krijgen zoals je bij is niet scherp genoeg, wel leuke beweging in de vleugeltjes.
    Je moet al goed geoefend zijn om dat goed te kunnen.Maar alle begin is moeilijk.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Eerste foto

      Welkom op het forum Annefieke.
      Je hebt het je wel niet makkelijk gemaakt met deze foto. Dit is echt niet zo simpel om dat allemaal mooi op de foto te krijgen. De beweging in de vleugels zit er inderdaad in, de kleuren van de lavendel komen ook mooi uit en je hebt een mooie scherptediepte, dus dat is zeker een heel goed begin hoor.
      Ann
      Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

      Comment


      • #4
        Re: Eerste foto

        voor de eerste is dit zeker een goeie hij kan tellen luister naar de tips en je zal zien dat het beter telkens beter gaat

        foto centreren als je hem post kijkt leuker en dat hebben ze hier op het forum graag

        Comment


        • #5
          Re: Eerste foto

          Oorspronkelijk geplaatst door han solo Bekijk bericht
          ..........

          foto centreren als je hem post kijkt leuker en dat hebben ze hier op het forum graag
          en zet de exif er even bij.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Eerste foto

            Ik zal dan nog is bestuderen hoe ik dat hier beter krijg. Ik was al blij dat ik de foto er goed opkreeg. :-)

            Comment


            • #7
              Re: Eerste foto

              Centreren is makkelijk hoor - bij nieuwe post heb je er een knopje voor zoals in word.
              Als je reageert of je originele post aanpast, eerst even op "meer opties" klikken en dan krijg je weer dezelfde mogelijkheden (heb ik ook even op zitten sukkelen).

              Voor je exif hangt er een beetje van af waar je hem op internet zit, soms blijft het behouden in de foto, soms niet. Je basis-exif kan je ook gewoon onderaan de foto noteren (sluitertijd, diafragma, iso, brandpuntafstand). Daarmee kunnen de meeste al verder om tips te geven.
              Je kan ook oefenen in het testforum en aan de moderator daar vragen om je te laten weten wanneer het wel en niet zichtbaar is.

              Ann
              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

              Comment


              • #8
                Re: Eerste foto

                Welkom op het forum
                Kan het me ook nog voorstellen, dat bang hartje,
                maar je zal hier veel leren, en voor je eerste is hij wel goed, dus op naar de volgende
                Grt Rosie
                GROETJES ROSIE
                Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                Comment

                Working...
                X