Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik had voor die foto de ND filter gebruikt (testjes voor jou en vergeten afhalen).
Dus niet zo denderend dat ding. Of zou het daardoor niet komen? Zal ik in het vervolg maar thuislaten.
Marie-Anne
Ik had voor die foto de ND filter gebruikt (testjes voor jou en vergeten afhalen).
Dus niet zo denderend dat ding. Of zou het daardoor niet komen? Zal ik in het vervolg maar thuislaten.
Marie-Anne
Bedankt hiervoor Marie-Anne . Toch altijd beter om het zo te zien dan de "reclamefoto's" op internet. Deze zakt dus bij deze naar het einde van mijn wenslijstje .
Ann
Marie-Anne
De ND-filter tempert alleen de hoeveelheid licht die jouw camera in komt. Een uitstekend
hulpmiddel als het licht heel erg sterk is en je niet uitkomt met jouw gewone
camera-instellingen. Blijf de filter gerust meenemen en gebruiken als dat nodig is.
Kleine tekortkomingen in het histogram zijn heel goed achteraf op orde te brengen.
Comment