Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

's Werelds mooiste sport!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 's Werelds mooiste sport!

Als fervente kajakker sinds mijn 9 jaar kunnen foto's van deze prachtige sport zeker niet achterblijven! Dit weekend was het regatta bij onze club dus de uitgelezen kans om te fotograferen.
    Hierbij enkele impressies van het weekend.

Canon EOS 350D
    Brandpunt: 200mm
    Diafragma: f4
    Sluitertijd: 1/400s
    ISO 100

Canon EOS 350D
    Brandpunt: 70mm
    Diafragma: f10
    Sluitertijd: 1/160s
    ISO 100

Canon EOS 350D
    Brandpunt: 200mm
    Diafragma: f4
    Sluitertijd: 1/1600
    ISO 100

Reacties en opmerkingen meer dan welkom, zowel negatief als positief!

Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
    You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

Re: 's Werelds mooiste sport!

Bji de eerste zie ik wat te veel en het onderwerp lost op in de oever, wat spijtig want het landschap is fraai. Bij de 2e is dat beter maar die spreekt minder aan, misschien door het achteraanzicht, ikweet het niet goed. De derde vind de beste, daar zit je wel met een scheve oeverlijn maar of de foto scheef is kan ik niet zeggen, anderen op het forum kunnen dit vast wel. Mocht het zo zijn is het makklijk aan te passen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manuarmata Bekijk bericht
      Bji de eerste zie ik wat te veel en het onderwerp lost op in de oever, wat spijtig want het landschap is fraai.
      Ik vind dat absoluut niet storend ook al omdat het deel uitmaakt van de sport, net zoals bij het roeien, fietsen de supporters, trainers en fans mee op de oever zo kan je veel meer van het hele gebeuren meemaken. Het is wel moeilijk fotograferen maar je hebt hier de sfeer toch goed weergegeven. Op technisch vlak zal de commentaar van anderen moeten komen want ik ben helaas nog maar een beginner.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spirou Bekijk bericht
        Ik vind dat absoluut niet storend ook al omdat het deel uitmaakt van de sport, net zoals bij het roeien, fietsen de supporters, trainers en fans mee op de oever zo kan je veel meer van het hele gebeuren meemaken. Het is wel moeilijk fotograferen maar je hebt hier de sfeer toch goed weergegeven. Op technisch vlak zal de commentaar van anderen moeten komen want ik ben helaas nog maar een beginner.
        Dit was idd mijn bedoeling. Wou de kajak in zijn omgeving plaatsen, zijnde een lokaal kanaal met mooie landschappen en de nodige trainersbegeleiding.
        Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
        You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

Comment

Working...
        X