Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
vraagje : wat is dat rood vleeskleurig schijnsel aan de rechterkant. Het lijkt wel of je vinger in de weg stond. Dat kun je gemakkelijk wegcroppen.
Je hebt een macrolens gebruikt en je slak zou toch wat groter mogen zijn. Wel originele houding van de slak die is voor mij goed en zelfs leuk.
nu voor de verdere technische kant zou je de reacties moeten afwachten van meer gevorderden.
vraagje : wat is dat rood vleeskleurig schijnsel aan de rechterkant. Het lijkt wel of je vinger in de weg stond. Dat kun je gemakkelijk wegcroppen.
Je hebt een macrolens gebruikt en je slak zou toch wat groter mogen zijn. Wel originele houding van de slak die is voor mij goed en zelfs leuk.
nu voor de verdere technische kant zou je de reacties moeten afwachten van meer gevorderden.
Die kleur is een oud geel verkeerslicht dat er staat, had het inderdaad beter even weggecropped...
I lolled, foto in combinatie met titel is pure win.
Ook lolled met wat is omg in je titel. De mensen verwachten dat iedereen mee is met al die in flight/on stick... afkortingen maar ne ordinaire omg kennen ze ni meer.
Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.
Zelf had ik wel ietjes meer slak willen zien en ietjes minder ruimte.
links en rechts een even groot stukje eraf snijden zodat het slakje er ietsjes groter uitkomt lijkt me passend.
Ook nog een klein beetje verscherpen. Wel spijtig als ik begin met muggenziften dat de scherpte niet op de oogjes zit maar eerder op de schelp.
Update is beter, zoals gezegd nu nog groter posten
vind het een zeer mooie,
en die oogjes mooi scherp, zelf heb ik het nooit opgemerkt dat die oogjes daar zaten, waarschijnlijk niet met ons blote oog te zien,
Grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment