Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lekker luieren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lekker luieren

Dit weekend naar de zoo geweest in Antwerpen, helaas veel zon en veel foto's nogal belicht. ( geen zonnekap )

Origineel

gecropt

beetje verscherpt

Zwart-wit

UPDATE
    Foto bewerkt door Renée, ik ben daar zeer tevreden mee!!.

vind de kleuren hier echt prachtig op. Dus nogmaal erg bedankt!!

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik had hem liever nog scherper gezien.

Wat denken jullie? of

alvast bedankt voor te kijken en jullie mening.

mvg,
    sabrina
    Last edited by sabrina T; 14 september 2011, 09:36.
    canon 550D - 18-55mm lens- 55-250mm lens- externe flitser 430 ex ii

Re: Lekker luieren

aaahw

beetje verscherpen en saturatie iets omhoog zou deze foto denk ik beter maken
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Ik heb de foto beetje proberen verscherpen, hopelijk is dit wat gelukt, maar ik zie eigenlijk niet heel veel verschil. Hoe kan ik dit beter doen?
      Heb adobe photoshop 9

Ik weet ook niet of het mooi is in zwart-wit? Vind het persoonlijk wel iets hebben.

mvg,
      sabrina

Comment

Met verscherpen kan ik je niet onmiddellijk helpen. De kleuren hebben m.i. bij deze foto toch wel een weerwaarde.

Grt,
        There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
        (Ansel Adams)

Comment

De foto kan scherper en de kleuren mogen iets meer pit, dit kan je bekomen door te versscherpen met de filter hoogdoorlaat en het niveau te beoordelen met de aanpassingslaag drempel, zal de foto doorsturen in een pb dan kan u zelf oordelen of er verschil is
          Renée

Comment

Een kleine raad, laat altijd de originele foto staan, anders heeft er niemand een idee wat de leden die erop gereageerd hebben bedoelen.
            Verder, de foto kan idd scherper, ik heb de indruk dat de scherpte op de neus ligt. Zwart-wit doet het voor mij niet bij zo'n grote kat.
            Nikon D5100 + 18-105mm VR
            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sabrina T Bekijk bericht
              ... Origineel even verwijderd voor de andere 2 foto's ...
              Bij de Beginnershoek mag je 3 originele foto's (maximaal) plaatsen. Updates op die foto's zijn niet aan een limiet gebonden. Je had het origineel dus niet behoeven te verwijderen.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

Comment

die zw vind ik niet slecht hoor
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

@ plaatwerker: bedankt voor de tip, ik dacht dat je maar max. 3 foto's in een topic mochten .

@ Renée: de foto ziet er inderdaad stukken beter uit. Erg bedankt! Heb hem er even opgezet dan kunnen de andere het grote verschil ook zien

mvg,
                  sabrina

Comment

mooi, de kleuren bewerkt door Renee maken het wel af. Bij de volgende kan je daar nu zelf voor de nodige verbetering zorgen. En zo leren we elke keer iets bij.
                    Mvg, Dirk
                    Newbie: Hints, tips en commentaren zijn altijd welkom
                    Canon 60D, Canon 70-200 mm f4, Canon 50 mm 1.8, Tamron 90mm macro

Comment

Working...
                    X