Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wel een mooie maar niet helemaal centraal aan de rechterkant heb je volgens mij meer plaats.
daar is iets van rechts is er iets meer plaats
mooie foto hoor ,hier kan je echt aan blijven uitsnijden. misschien kan je zo uitsnijden dat die grijze vlakken volledig verdwijnen dat lijkt me ook mooi
Toch altijd wel heel moeilijke dingen die u doet Heylo.
Bij deze zie ik de rechterkant van de doorgang wat schuin staan. Bij een download heb
ik gepoogd een en ander 'recht' te zetten met een kleine draai naar rechts en verticale
perspectiefcorrectie. Toch was niet mogelijk een totaal bevredigend resultaat te bereiken.
Vaste lensfouten kunnen ook een rol spelen of gebrek aan precizie bij de bouwers.
Voor de lensfoutcorrectie gebruik ik zelf altijd DxO.
Net zoals die van gisteren een hele mooie.
Zoals ik denk, zou jij ook wel eens eentje kunnen geschoten hebben met de doorkijk een beetje "flou" en de schilderij haarscherp?
Die zou ik dan ook wel eens willen zien!
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Zoals ik denk, zou jij ook wel eens eentje kunnen geschoten hebben met de doorkijk een beetje "flou" en de schilderij haarscherp?
Die zou ik dan ook wel eens willen zien!
heb geklikt op je link en vind dat effekt wel mooi, maar het is een ander schilderij e.d.
ik vraag me af of je van de foto waarmee je deze discussie bent gestart ook op die manier (wazig vooraan en schilderij scherp) een foto hebt gemaakt.
Comment