Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Noenkel, ........................knappe foto.
Blauwe ( jouw Gouden) uur is na zonsondergang en voor zonsopgang, hier is de zon er al ?
Andere horloge kopen
Een heel mooi plaatje van een geliefde rivier. Prachtig licht hoor. Tegen nog meer gras zou
ik geen bezwaar hebben gehad.
PS:
De naam van de rivier is IJssel (twee hoofdletters en dubbel s).
PS2:
Met threshold en levels krijg je de hemel toch net nog een beetje blauwer (nog mooier
mijns inziens)
merci!! IJssel, dat wist ik , en ik had dat gisteravond toen ik dacht dat ik gepost had juist geschreven (want ik heb het opgezocht omdat ik niet wist of het met 1 of 2 ss was.
WOW, WOW WOW
Deze is echt heeeeeel mooi Noenkeltje
Moest even naar mijn eten gaan zien, en had de foto nog open staan
Deze is ook zeer mooi als je hem op afstand ziet, dan word je aangetrokken door die gouden gloed, proficiat
Grt Rosie
Je beste foto (tot nu toe)
Een stukje boven eraf maakt het plaatje nog sterker (denk ik). De lucht even belangrijk dan het water.
Héél goed gedaan en aangenaam om naar te kijken.
Diepte en zéér mooi licht
Mvg,
Eddy
Vind het een mooie foto uit een mooie (voor mij bekende) omgeving.
Geen kritiek, want zo vind ik hem zeker ook mooi, maar ik had hem zelf wel iets anders genomen/gesneden.
Hoe meningen (gelukkig) dan toch kunnen verschillen.
Waar sommige schrijven de plantjes onderin (wat) storend te vinden.... zou ik juist hier denken...ik zak wat meer door de knietjes en/of wat achteruit gelopen zijn, zodat dat gras op de voorgrond ietsiepietsie hoger staat (nog meer diepte)...daardoor ook de rivier iets minder breed wordt... en ik zou zorgen dat de scheiding met de lucht niet halverwege de foto zou staan. (die 2/3 1/3 regel , niet altijd gewenst maar had ik hier wel toegepast))
Ik vind die stengeltjes op de voorgrond dus zeker niet storend....
Comment