Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooi!
Heel mooi
Moet (mag!) er ook nog naar toe. Heb entreekaarten gewonnen.
Blijkbaar mag je foto's nemen.
Ook met statief?
Je mag er zeker foto's nemen. Over statieven is er niks gezegd, maar toen wij er waren was het er behoorlijk druk, dus dat was niet mogelijk geweest. Flitsen mag sowieso niet.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Onzen "Toet" staat wel wat scheef... m.i.
Ik twijfelde al daarover. Veel is het toch niet, he?
Als ik dan toch iets moet opmerken.Ik zou persoonlijk, als het mogelijk is in fotoshop, die onderste buisjes (staander?) verwijderen. Maar das persoonlijk ...en als ik het moest kunnen.
Ik weet het, dat zou zelfs gemakkelijk weggecloond kunnen worden (het is een staander ja). Mij ging het hier vooral om de bevestiging dat ik het goed gezien had, dat het ondanks de iso (en de trage sluitertijd) toch ruisloos en scherp is.
Bedankt alleszins om te kijken en commentaar te geven!
Mooi!
Heel mooi
Moet (mag!) er ook nog naar toe. Heb entreekaarten gewonnen.
Blijkbaar mag je foto's nemen.
Ook met statief?
mooie foto, prachtig van kleur.
ik zou niet weten waarom je geen foto's zou mogen nemen, dit is namelijk een
namaak van het gekende gouden masker, de origenele is belange niet zo kleurvol,
het museum in Cairo trekt dagelijks een paar duizend bezoekers die een glimp willen
opvangen van het masker, dit gaan ze dus niet zomaar opsturen voor een wereld
tetoonstelling.
hier is een foto van de originele.
mooie foto, prachtig van kleur.
ik zou niet weten waarom je geen foto's zou mogen nemen, dit is namelijk een
namaak van het gekende gouden masker, de origenele is belange niet zo kleurvol,
het museum in Cairo trekt dagelijks een paar duizend bezoekers die een glimp willen
opvangen van het masker, dit gaan ze dus niet zomaar opsturen voor een wereld
tetoonstelling.
hier is een foto van de originele.
Comment