Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pleintje
Collapse
X
-
-
Re: Pleintje
Ik vind het persoonlijk een toffe foto...kan er minutenlang naar kijken, de verschillende types mensen uithalen, wat is de ene aan het doen, wat de andere...:-)
Technisch gezien ben ik niet de persoon om goed of slecht te zeggen, maar voor mij is de foto geslaagd
Groetjes,
Tiny
-
Vind hem ook goed. Ik zou wel de kleuren nog een beetje durven oppeppen. Oogt heel druk, maar dat was het daar ook. Goed standpunt, precies of je kijk neer op een mierennest. Jammer dat er zoveel 'halve mensen' op staan, maar dit was hier onmogelijk te vermijden.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martine en Harald Bekijk berichtIk vind het persoonlijk een toffe foto...kan er minutenlang naar kijken, de verschillende types mensen uithalen, wat is de ene aan het doen, wat de andere...:-)
Technisch gezien ben ik niet de persoon om goed of slecht te zeggen, maar voor mij is de foto geslaagd
Groetjes,
Tiny
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spirou Bekijk berichtBedankt voor het kijken en reacties.
@Djivan: en dan heb ik reeds een lelijke vuilbak weggecropt maar die halve mensen kan ik geen hele maken. Spijtig.
Groetjes
Comment
-
-
vooral het perspectief maken de foto geslaagd vind ik, het heeft iets voyeuristisch. niemand heeft door dat hij gefotografeerd wordt.
Comment
Comment