Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind het contrast wel leuk...ene in winterstand ander in zomermood
Dat streepje in de zee zou ik zelf wegschoppen naast de paaltjes.
Misschien de persoon links wegkropen..zodat het contrast goed de aandacht krijgt? Ik zou ook iets van de onderkant weghalen..niet veel
Kleuren van de zee zijn wat flets, misschien kun je daar nog iets mee?
Verder staat hij iets scheef..gezien de horizon..hij helt wat naar links.. sinds ik hier op het forum ben heb ik een tik om de horizon super recht te zien :P
--> ik zie dat ik wegkropen heb geschreven (dag gewerkt:P) wegcroppen is beter
--> de laptop bedenkt zelf woorden: wegschoppen = wegshoppen
Als ik enter doe maakt hij zelf woorden, lekker handig.
volg Riek, maar 1 van de eerste dingen die me opviel was de colafles aan de paal.
Ik vind dat die niet thuishoort in deze foto.
Als die niet van jou is kun daar weinig aan doen, tenzij oprommelen.
volg Riek, maar 1 van de eerste dingen die me opviel was de colafles aan de paal.
Ik vind dat die niet thuishoort in deze foto.
Als die niet van jou is kun daar weinig aan doen, tenzij oprommelen.
Waar kan ik er zo een kopen en hoeveel kosten die?
''Hallo mensen, ik pak even jullie colafles mee, staat mooier voor de foto!'' zie je het voor je?
Comment