Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
er barste plots een hevig onweeder los 't is daarom zekers dat het zo donker was.
ik heb geprobeert de voorgrond wat op te lichten maar dan zag je de wolken zo goed niet meer
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
er barste plots een hevig onweeder los 't is daarom zekers dat het zo donker was.
ik heb geprobeert de voorgrond wat op te lichten maar dan zag je de wolken zo goed niet meer
Eerst de voorgrond selecteren en die alleen oplichten. De wolken veranderen niet.
Mvg,
Eddy
Eerst de voorgrond selecteren en die alleen oplichten. De wolken veranderen niet.
Mvg,
Eddy
Volledig mee eens. Zo is de voorgrond echt te donker. Je selecteert de voorgrond in PS en dan licht je hem op en kleef je hem terug bij je oorspronkelijke wolken.
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Moet de anderen bijtreden, te donker, heb hem binnengehaald en de voorgrond selectief selecteren - aanpassingslaag belichting +2 bewolking blijft zoals ze was en de voorgrond is opgeklaard en krijgt veel meer detail
Renée
Bedankt voor de reakties maar ps heb ik niet staan op mijn pc
mvg jako
Een fotobewerkingsprogramma hoeft zelfs niks te kosten, je hoeft enkel het GRATIS fotobewerkingsprogje GIMP te downloaden op je PC, en je hebt direct iets waar je reeds aardig wat mee kan hoor.
Comment