Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bali, rijstveld
Collapse
X
-
-
Re: Bali, rijstveld
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDe bedoeling/onderwerp gaat verloren in het groen terwijl die sawah's zo'n mooi beeld
kunnen opleveren.
ik vertrek terug naar Bali binnen 16 dagen, ditmaal met de Nikon D90 en 2 lenzen
landing in Jakarta waar ik taman-mini ga bezoeken, das een beetje het disney-land van Indonesie er is een gedeelte ingericht met exotische vogels van allerlei nabeurige eilanden, vandaar naar Bogor de botanic garden, dan naar yogyakarta bezoek aan grootste buddha tempel Boroboedoer en ook prambanan hindoe temple, ook naar vulkaan merapi, dit alles ligt samen in ong dezelfde omgeving, vandaar naar Bali bezoek aan diverse tempels en taman kupu-kupu wat vlindertuin betekend.
ik hoop met mooie foto's terug tuis te komen, of ik mijn 3poot zou meenemen zit ik nog in twijfel, mits plaats in de valies!!!Last edited by bruce61; 5 september 2011, 10:01.Nikon D90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bruce61 Bekijk berichtwat sawah's zijn weet ik niet ...
Vooral de natte op de berhellingen kunnen heel fotogeniek zijn.
Succes met de komende trip.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
zou kunnen mooi zijn
maar is wel druk
Comment
-
-
Fel groene kleuren, mooi scherp, maar een drukte van jewelste. De rietvelden zijn slechts gedeeltelijk te zien. Aangezien je nog eens die kant op gaat, zal het geen moeite zijn om deze rijstvelden er eens in hun volle glorie op te zetten zeker ?
PS .... en lelijke handtekening ;
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtFel groene kleuren, mooi scherp, maar een drukte van jewelste. De rietvelden zijn slechts gedeeltelijk te zien. Aangezien je nog eens die kant op gaat, zal het geen moeite zijn om deze rijstvelden er eens in hun volle glorie op te zetten zeker ?
PS .... en lelijke handtekening ;
Groetjes
een ware trekpleister voor touristen die een foto willen nemen van de rijstveld
terrasen die hier wel mooi worden weergegeven, maar zoals je merkt word het plaatje
ietwat gehinderd door de mango bomen of wat het ook is.
ik ga er opnieuw heen, ik weet nu meer op wat ik moet letten en hopelijk zit de
stand van de zon mee.Nikon D90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bruce61 Bekijk berichtmaar zoals je merkt word het plaatje
ietwat gehinderd door de mango bomen of wat het ook is.
ik ga er opnieuw heen, ik weet nu meer op wat ik moet letten en hopelijk zit de
stand van de zon mee.
Comment
Comment