Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het Rattekot/Loodswezen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het Rattekot/Loodswezen



    Last edited by bommasien; 5 september 2011, 17:10.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: het Rattekot/Loodswezen

    mooi, maar ik zou hem liever iets opgefrist willen zien
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: het Rattekot/Loodswezen

      Ik dacht eerst dat hij wat scheef stond maar je hebt je focus op de lijken van het kasteeltje, hij staat recht .
      Ik volg Noenkel, opfrissen ook voor mij.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #4
        Re: het Rattekot/Loodswezen

        Hier is precies één of andere bewerking over gegooid Sien !? Wat zijn die verticale lichter gekleurde stroken boven de top van de kraan en ook iets voor die top ? Oogt ook heel onweerachtig.... maar dat kan het geweest zijn, dat weet jij alleen. Wel een eigenaardige 'bruine' waas over deze foto, waarschijnlijk dat mijn voorgangers dit ook zagen gezien ze over opfrissen spreken.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: het Rattekot/Loodswezen

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Hier is precies één of andere bewerking over gegooid Sien !? Wat zijn die verticale lichter gekleurde stroken boven de top van de kraan en ook iets voor die top ? Oogt ook heel onweerachtig.... maar dat kan het geweest zijn, dat weet jij alleen. Wel een eigenaardige 'bruine' waas over deze foto, waarschijnlijk dat mijn voorgangers dit ook zagen gezien ze over opfrissen spreken.
          Groetjes
          De foto is genomen vanuit het MAS denk ik, en door het golvend glas.
          Daardoor krijg je dit effect, wat wel iets heeft. Door dit effect te overdrijven kon dit leuk worden(en had iedereen het begrepen). Nu is het precies een foutje. Enfin, ik denk dat.
          Mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: het Rattekot/Loodswezen

            Leuke foto.
            Misschien genomen vanachter getint glas?
            Nikon D5100 + 18-105mm VR
            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

            Comment


            • #7
              Re: het Rattekot/Loodswezen

              Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              De foto is genomen vanuit het MAS denk ik, en door het golvend glas.
              Daardoor krijg je dit effect, wat wel iets heeft. Door dit effect te overdrijven kon dit leuk worden(en had iedereen het begrepen). Nu is het precies een foutje. Enfin, ik denk dat.
              Mvg,
              Eddy
              Zou kunnen, want die lichtere stroken zie je ook heel goed in het water van de Schelde, daar vormt het zelfs een patroon van rechthoeken. Tja, ben er nog nooit geweest en zonder uitleg moet je gissen hé .
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: het Rattekot/Loodswezen

                ja dit effect heb ik inderdaad verkregen zoals Eddy 007 vertelt Plus dat het ook zeer slecht weer(onweerachtig)was Ik vond dit zo wel iets hebben.
                Last edited by bommasien; 5 september 2011, 17:25.
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: het Rattekot/Loodswezen

                  Hey Sien,
                  De kleuren zijn voor mij wat de gelig-bruinachtig. In de update vind ik ze persoonlijk niet beter, want daar komt het nog onnatuurlijker over. Ook de kraan voor het gebouw stoort voor mij een beetje. Sorry, niet mijn favoriet.
                  Ann
                  Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: het Rattekot/Loodswezen

                    Ik vind dat donkere effect juist mooi. Heeft iets spookachtig
                    Sien
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: het Rattekot/Loodswezen

                      Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                      Ik vind dat donkere effect juist mooi. Heeft iets spookachtig
                      Sien


                      ik dacht aan een oud postkaartje...maar dan horen de appartementsblokken op linkeroever er weer niet bij!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: het Rattekot/Loodswezen

                        Heb deze nog eens opnieuw bekeken op een andere PC en daar vallen de kleuren eigenlijk iets beter mee. Maar dan toch wel liever de originele. Alleen jammer van de kraan, maar dat kon je wellicht niet vermijden.
                        Ann
                        Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

                        Comment

                        Working...
                        X