Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shoot with dana 2...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: shoot with dana 2...

    Oorspronkelijk geplaatst door Crazy_B Bekijk bericht
    die (zweren) vlekjes op de 2de zijn 2 piercings, deze staan er dus bewust nog wel.
    buiten het bovenste dan, das een moedervlekje en mocht misschien wel weg ja.

    mvg bart
    Wist niet wat het waren maar had zeker geen piercing verwacht op die plaats. Maakt voor mij eigenlijk niet uit wat het is, ik vind het storen maar dat is persoonlijke smaak.
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

    Comment


    • #17
      Re: shoot with dana 2...

      Nou nou, heel mooie foto's. Ik heb ze allemaal gezien en ik moet zeggen... het lijkt wel of je dit al jaren doet ! Proficiat. Locatie is ook schitterend (model ook hoor ).

      Comment


      • #18
        Re: shoot with dana 2...

        Wanneer Dana 3 ?
        Mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #19
          Re: shoot with dana 2...

          Ik vind de tweede het mooist. De derde vind ik ook mooi, maar er is geen interactie met het model.
          Bij de eerste stoort me de balk boven.
          De tweede is zeer mooi, zeer mooie compo, maar de foto heeft beduidend meer contrast nodig. Persoonlijk vind ik dat zwart/wit altijd veel contrast moet hebben.
          De derde is mooie compo, maar het feit dat model wegkijkt, doet de foto de das om.
          Kris

          Nikon D300s, Nikors 18-200mm f3.5-5.6 + 50mm f1.8 + 24-70 f2.8 + 70-200 f2.8 VRII

          Comment


          • #20
            Re: shoot with dana 2...

            @ cib: iedereen zijn eigen mening natuurlijk, daarom dat ik er veel van leer van de reacties die hier komen. Had die piercings daar ook eerst niet verwacht.

            @eddy: hmm effe denken, heb er wel nog voor deel 3

            @allspice: vind het ook jammer dat ze net niet keek, had er een paar verschillende van maar was moeilijker qua belichting om er een goede uit te halen en net bij deze keek ze jammer genoeg niet. De 2de heb ik met meer contrast maar vond deze zo dromeriger uitkomen, maar zoals hierboven staat, ieder recht op zijn mening en smaak.

            Maar iedereen bedankt voor de reacties en opmerkingen wat nog beter mag en kan.
            Mvg bart
            Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
            500px site: https://500px.com/crazy_b

            Comment

            Working...
            X