Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2 Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]
Dit beeld heb je mooi vastgelegd op camera.
Technisch lijkt mij ook alles in orde, al dacht ik eerst dat hij een klein beetje scheef staat.
Maar wanneer ik langer kijk, denk ik dat hij toch recht is.
Ik ben nu 1,5 maand bezig met mijn D5100 en van deze dingen kan ik veel leren.
De panorama view heb ik aan gedacht, maar denk dat de voorste bomen roet in het eten gaan gooien. Ik vind het dan een groene vlek, waar het nu heel herkenbaar is dat het bomen zijn.
Ik zal nog eens goed naar de horizon kijken, ik kijk me zowat scheel en voor mij lijkt de plaat recht te staan.
Ik ben nu 1,5 maand bezig met mijn D5100 en van deze dingen kan ik veel leren.
De panorama view heb ik aan gedacht, maar denk dat de voorste bomen roet in het eten gaan gooien. Ik vind het dan een groene vlek, waar het nu heel herkenbaar is dat het bomen zijn.
Ik zal nog eens goed naar de horizon kijken, ik kijk me zowat scheel en voor mij lijkt de plaat recht te staan.
Bedankt voor de reacties op mijn eerste plaat
't is bijna niks dat scheve, proper afgewerkt
Je bent al goed bezig(na1,5m), succes met je verdere foto's.
Mvg,
Eddy
Comment