Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
3 verschillende uploaders(?) gebruikt nl. canon gateway- photobucket-picasadropbox
canon:verlies van foto's ?
photobucket:verlies kleur
picasa :verlies exifsgegevens
Jij bent ongelooflijk gemotiveerd, soms heb je hier foto's geplaatst die onscherp zijn en niemand weet waarom jij dit had, omdat andere weer o.k. zijn.
IK zie je nu zelf zoeken naar hoe dit komt.
Voor mij moet jij steeds Canon gebruiken ( even dat verlies van foto's uitleggen ? )
Ikzelf gebruik Picasa en heb ook al opgemerkt dar de exif's verdwijnen.
Nu ik jouw zoektocht zie, petje af , veel respect , zo gedreven
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Jij bent ongelooflijk gemotiveerd, soms heb je hier foto's geplaatst die onscherp zijn en niemand weet waarom jij dit had, omdat andere weer o.k. zijn.
IK zie je nu zelf zoeken naar hoe dit komt. Voor mij moet jij steeds Canon gebruiken ( even dat verlies van foto's uitleggen ? )Ikzelf gebruik Picasa en heb ook al opgemerkt dar de exif's verdwijnen.
Nu ik jouw zoektocht zie, petje af , veel respect , zo gedreven
gisteren konden verschillende mensen mijn foto's op A Apart en Anders plots niet meer terugvinden die zagen enkel een kruisje, terwijl ik ze wel zag. Een compleet raadsel. Ik weet niet of dit nu opgelost is??? Dit kwam ook voor bij topic gisteren Chain chain chain.
Ik dacht idd bij canon goede oplader gevonden te hebben maar als die foto's zomaar verdwijnen
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment