Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind druiventros waarop gefocust is te licht, sommige plekken zijn mogelijk kapot belicht. Ook zou ik iets meer naar rechts
gekadreerd hebben om minder blad te hebben.
Grotere diafragmaopening en minder scherptediepte lijkt me ook beter, vooral omwille van bladeren links.
Dezelfde foto later op de dag was mogelijk ook mooier geweest, met minder hard licht en eventueel strijklicht.
Toch mooie poging.
Ik vind druiventros waarop gefocust is te licht, sommige plekken zijn mogelijk kapot belicht. Ook zou ik iets meer naar rechts
gekadreerd hebben om minder blad te hebben.
Grotere diafragmaopening en minder scherptediepte lijkt me ook beter, vooral omwille van bladeren links.
Dezelfde foto later op de dag was mogelijk ook mooier geweest, met minder hard licht en eventueel strijklicht.
Toch mooie poging.
Merci voor de commentaar.
Ga dat eens herdoen. Idd, de foto trekt op niets als ik hem nu eens goed bekijk.
Heb weer eens te rap besloten om te posten.
Groeten
Marie-Anne
Mijn commentaar (en vermoedelijk ook die van de anderen) was constructief bedoeld. Zo vat jij het blijkbaar ook op.
Hopelijk leer je er wat van.
Ter info: ik doe niet anders dan foto's maken waar ik achteraf niet echt tevreden van ben. Slechts zelden ben ik echt tevreden.
Comment