Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwaan aan het Gardameer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwaan aan het Gardameer

    Een zwaan aan het Gardameer. Ik gebruik nog een compact camera maar wat denken jullie? Alle kritiek/tips zijn welkom! Bij voorbaat bedankt





    Hier de 2e foto met de aanpassing van het oog, bedankt voor de tip

    Last edited by Wouter789; 3 september 2011, 22:06. Reden: Foto's vergeten :D
    Panasonic Lumix TZ8
    We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory

  • #2
    Re: Zwaan aan het Gardameer

    compact of niet toch mooi! vooral de tweede op de eerste is de zwaan wat blauw uitgeslagen!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Zwaan aan het Gardameer

      Bedankt voor je reactie! ja ik had er een beetje aan gesleuteld met photoshop, misschien vandaar de blauwe schijn
      Panasonic Lumix TZ8
      We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory

      Comment


      • #4
        Re: Zwaan aan het Gardameer

        Twee mooie foto's hoor Wouter.
        De eerste vind ik ook zeker geslaagd van compo. Idd een beetje jammer van het blauwzweem over de foto.
        Bij de tweede vind ik wel grappig dat je zo alleen die rechte hals hebt en dan de kop. Volgens mij mocht hij wel nog iets scherper op het oog.
        Maar je hebt er in ieder geval 2 leuke foto's bij.
        Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
        www.myriamvos.jalbum.net of facebook

        Comment


        • #5
          Re: Zwaan aan het Gardameer

          Bedankt Myriam als ik de originele foto terug heb zal ik eens kijken of ik de blauwe zweem kan voorkomen, nog iemand tips?
          Panasonic Lumix TZ8
          We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory

          Comment


          • #6
            Re: Zwaan aan het Gardameer

            Ik vind de tweede heel origineel en voor mij de beste en leukste van de twee.
            Vooral de waterdruppels doen het goed en de pels lijkt bijna meer op die van een pluchen beestje dan een echt dier. Ook de bg vind ik er heel goed bij passen.
            Ann
            Last edited by Mouseketeer; 3 september 2011, 22:24.
            Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

            Comment


            • #7
              Re: Zwaan aan het Gardameer

              Beide mooi! Het heeft iets sprookjesachtige...het zwanenmeer

              Comment


              • #8
                Re: Zwaan aan het Gardameer

                alles is gezegd door de voorgangers foto 2 het oog selectief selecteren in PS en het lichter maken door de belichting op te trekken, je kan het optrekken tot je de pupil zichtbaar is.
                Renée

                Comment


                • #9
                  Re: Zwaan aan het Gardameer

                  Bedankt rennee ga ik onmiddelijk proberen
                  Panasonic Lumix TZ8
                  We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zwaan aan het Gardameer

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
                    Twee mooie foto's hoor Wouter.
                    De eerste vind ik ook zeker geslaagd van compo. Idd een beetje jammer van het blauwzweem over de foto.
                    Bij de tweede vind ik wel grappig dat je zo alleen die rechte hals hebt en dan de kop. Volgens mij mocht hij wel nog iets scherper op het oog.
                    Maar je hebt er in ieder geval 2 leuke foto's bij.
                    Ik volg hier !
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zwaan aan het Gardameer

                      Update is nog beter. Oogje mooi opgelicht.
                      Ann
                      Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

                      Comment

                      Working...
                      X