Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik kijk net in de tuin omhoog en zie...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik kijk net in de tuin omhoog en zie...

Re: Ik kijk net in de tuin omhoog en zie...

die ziet er griezelig gevaarlijk uit

ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
      die ziet er griezelig gevaarlijk uit

Dat zei mijn dochter ook

Jan

Comment

en z'heeft het precies voor jou!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Griezels zijn het!! Gister liep dr een grote over de vloer..en die liep heeeel snel.. Mooi dat jij ze vast kan leggen..ik zie ze liever niet :P Goed gedaan.

Comment

Waw goede foto leuk perspectief, je voelt je echt tegenover de spin staan!
            Panasonic Lumix TZ8
            We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory

Comment

De spinnen spatten hier van het scherm af de laatste dagen...
              Dit is voor mij wel een van de betere, eentje om echt de kriebels van te krijgen.
              Ann
              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Heel goed vastgelegd vanuit een mooi standpunt! Scherp waar het hoort! Mooi verloop in de BG!
                Grt. Jef

Comment

zeer knappe foto

Comment

en weer 1 op mijn negeerlijst!!!!
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wat bedoel je daarmee Bouk?
                      Panasonic Lumix TZ8
                      We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory

Comment

Heel knap. Mooi scherp waar het moet en mooie dof.
                        Misschien dat kleine zwarte vlekje (dacht eerst dat het een vuiltje op mijn scherm was ) wegclonen ?

PS Off topic dit eens doornemen :

Kan ik mijn huis spinnenvrij maken?

Gelukkig kan je dat niet. Het is ook helemaal niet verstandig om dat te proberen. Spinnen spelen een cruciale rol in het ecosysteem van je huis. Als er spinnen in je huis leven, dan wil dat zeggen dat ze er ook voedsel vinden. Dat voedsel bestaat vaak uit insecten en andere ongewervelden die soms ziekte-overbrengers zijn bij de mens (bvb. vliegen, muggen, kakkerlakken,...). Ze houden die plaagsoorten onder controle. Het doden van spinnen in je huis heeft een averechts effect: wanneer je spinnen doodt, moeten al die prooien door een kleinere populatie spinnen worden opgeruimd. De spinnen die er nog wel zijn, gaan dus meer eten en zullen als gevolg daarvan ook meer eitjes leggen. Op termijn krijg je dus eigenlijk meer spinnen in je huis door spinnen te doden. Wanneer je de spinnen hun gang laat gaan, zal er een natuurlijk evenwicht in je huis ontstaan. Bij een 'teveel' aan spinnen gaan er exemplaren sterven door gebrek aan voedsel, ze verhuizen of ze eten mekaar op.

Dus een huis met spinnen is een gezond huis..... alhoewel ik ook niet moet weten van die grote monsters en vooral niet van hun webben .

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Heel knap. Mooi scherp waar het moet en mooie dof.
                          Misschien dat kleine zwarte vlekje (dacht eerst dat het een vuiltje op mijn scherm was ) wegclonen ?

PS Off topic dit eens doornemen :

Kan ik mijn huis spinnenvrij maken?

Gelukkig kan je dat niet. Het is ook helemaal niet verstandig om dat te proberen. Spinnen spelen een cruciale rol in het ecosysteem van je huis. Als er spinnen in je huis leven, dan wil dat zeggen dat ze er ook voedsel vinden. Dat voedsel bestaat vaak uit insecten en andere ongewervelden die soms ziekte-overbrengers zijn bij de mens (bvb. vliegen, muggen, kakkerlakken,...). Ze houden die plaagsoorten onder controle. Het doden van spinnen in je huis heeft een averechts effect: wanneer je spinnen doodt, moeten al die prooien door een kleinere populatie spinnen worden opgeruimd. De spinnen die er nog wel zijn, gaan dus meer eten en zullen als gevolg daarvan ook meer eitjes leggen. Op termijn krijg je dus eigenlijk meer spinnen in je huis door spinnen te doden. Wanneer je de spinnen hun gang laat gaan, zal er een natuurlijk evenwicht in je huis ontstaan. Bij een 'teveel' aan spinnen gaan er exemplaren sterven door gebrek aan voedsel, ze verhuizen of ze eten mekaar op.

Dus een huis met spinnen is een gezond huis..... alhoewel ik ook niet moet weten van die grote monsters en vooral niet van hun webben .

Groetjes
                          Gruwelijk off-topic verhaal.. ze belanden toch bij mij in de stofzuiger..maar na jou verhaal weet ik niet of ik dat nog moet doen maar anderzijds als je goed schoonmaakt, heb je ook geen andere plaagsoorten in je huis die als voedsel voor de spin dienen! Gewoon goed boenen en alles blijft buiten :P En ik ga ze zeker niet fotograferen!

Comment

Ik vind deze ook heel geslaagd,ik persoonlijk vind het wat te donker mss iets oplichten
                            Grts S.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouter789 Bekijk bericht
                              wat bedoel je daarmee bouk?
                              [nsfb] .............

Comment

Working...
                              X