Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker een hele leuke reeks, waarvan mijn voorkeur zonder twijfel uitgaat naar de tweede. Die snoet, de spontaniteit van je metekindje ... echt super mooi vastgelegd !
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
De combinatie kleur en z/w vind ik soms wel iets hebben, maar hier valt het me minder mee, misschien omdat het contrast tussen beide te groot is of het gekleurde deel net iets te groot is tov het z/w, ik kan het niet goed zeggen.
De andere twee vind ik daarentegen wel geslaagd.
Ann
Je hebt hier een mooie reeks neergezet.
De eerste heeft iets leuks, doordat je met die rode kleur gaat spelen.
De tweede vind ik super. Mooi van bovenuit vastgelegd, dit zorgt voor een origineel beeld, waarop je de vreugde van het meisje benadrukt.
De derde geeft wat actie weer. Deze is voor mij persoonlijk mss de minste van de 3, maar dat is alleen maar omdat je automatisch een voorkeur creëert.
Comment