Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basket

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Basket

    Wat vinden jullie hier van of ,



    Iemand nog ideeën om zulke opnamen te verbeteren zijn altijd welkom, dit is niet gemaakt met een lichtgevoelige lens dus met een gewone lens (55-250mm IS)

  • #2
    Re: Basket

    Hallo Jan,

    Zelf zit ik ook in het basketwereldje en maak ik er ook wel eens de nodige foto's. Het probleem waar jij nu voor staat kaart je zelf al aan, nml het gebrek aan een lichtsterke lens. Ik heb me destijds ook een lichtsterke lens, Sigma 50-150 F2.8, aangeschaft om hetzelfde probleem op te lossen. Maar zelfs met een lichtsterke lens kan het nog moeilijk werken zijn in een sporthal. Zelden kom je een echt goede verlichte hal tegen, heel vaak zal je dan ook moeten compenseren en de iso-waarden omhoog moeten trekken. En als je pech hebt ligt er ook nog eens een vloer in die alle licht opslorpt en dan wordt het wel heel moeilijk werken.

    Wat betreft de foto, vind het een heel leuk wedstrijdbeeld en de compo is mooi in balans. Maar verder is het allemaal veel te donker, ook flitsen kan je best vermijden.
    Kan je de exif eens vermelden bij je foto hier?

    grtjs

    grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #3
      Re: Basket

      Qua compo en actie zit de foto zeker al goed, maar het is inderdaad niet gemakkelijk om een goede foto te trekken in een sporthal. Toch al een verdienstelijke poging
      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

      Comment

      Working...
      X