Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Staat deze auto in het midden van een maisveld, of wat? Modelletje zit er precies ook heel gespannen bij.
De auto stond voor een maisveld geparkeerd. Ik wou een beetje een rustige achtergrond (niet simpel als je een auto te parkeren hebt) en ik vond het groen en blauw van de wagen wel mooi bij elkaar passen.
Ik vond dit net een van de foto's waar ze vrij ontspannen is.... Er zijn er nog veel ergere hoor...
Deze is veel beter ,
de andere was ook niet mis, alleen de over belichting was er te veel aan,
Achtergrond vind ik hier zeer mooi bij passen, voor mij prachtig
Grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
ik heb de andere nog niet gezien dus kan niet zeggen of deze beter is of niet, leuke kleur toning, past er goed bij, heel goed camera stand punt, en een zeer goeie compo ook al staat of zit je model hier in het midden.
ik mis wel wat scherpte op het gezicht van jade
Inderdaad veel beter. Persoonlijk zou ik wel een stukje aan de linkerzijde af halen en eventueel ook een klein beetje bovenaan.
Ann
Dit heb ik heel bewust niet gedaan. Als je er links een stukje vanaf doet, dan wordt het raam doormidden gesneden, en dat vind ik niet mooi.
Als je er boven een stukje afdoet, dan gaat er een groot stuk van de spiegel verloren, waardoor het (voor mij altans) niet meer echt duidelijk is wat daar in het hoekje hangt...
Maar toch bedankt voor de tip!
Comment