Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kloosterraam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kloosterraam

    Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
    ...verhoog ik de definitie of structuur ....
    mvg,
    Eddy
    Graag een woordje uitleg Eddy, das iets wat ik (nog) niet ken.
    Groetjes

    Comment


    • #17
      Re: Kloosterraam

      Mooie foto maar mij stoort het dat het wat schuin staat, vooral de bovenste balk valt erg op.
      Had je een ruimere foto genomen zodat te zien was dat het gebouw niet recht is, als dat zo is, had het niet storend geweest.
      Nikon D5100 + 18-105mm VR
      Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

      Comment


      • #18
        Re: Kloosterraam

        Het heeft idd wel iets. Ik vind de natuurlijke kleuren vooral mooi uit komen. Goed gedaan !
        Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
        www.myriamvos.jalbum.net of facebook

        Comment


        • #19
          Re: Kloosterraam

          Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
          Mooie foto maar mij stoort het dat het wat schuin staat, vooral de bovenste balk valt erg op.
          Had je een ruimere foto genomen zodat te zien was dat het gebouw niet recht is, als dat zo is, had het niet storend geweest.
          Met de bouw van dit Byzantijnse klooster werd aangevangen in de 11de eeuw, en er werd bijgebouwd, afgebroken, gedeeltes stortten in, werden heropgebouwd ....enz tot in de 15de eeuw. Alle gebouwen zijn er dus tussen de 500 à 1.000 jaar oud. In 1985 werd het ingeschreven op de werelderfgoedlijst van de Unesco en vond een complete renovatie plaats...... maar of je er nog iets kunt vinden dat recht is ..... dat betwijfel ik .
          Maar ik geef toe, in deze foto, die een detail is, had ik de bovenste balk beter rechtgezet.Goed opgemerkt.
          Groetjes

          Comment


          • #20
            Re: Kloosterraam

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Maar ik geef toe, in deze foto, die een detail is, had ik de bovenste balk beter rechtgezet.Goed opgemerkt.
            Groetjes
            ik heb dat niet gezien!!!!!


            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment

            Working...
            X