Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Water en korte sluitertijd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Water en korte sluitertijd

Hier enkele foto's van water in beweging, genomen met korte sluitertijd, ik gebruik geen DSLR. Wat denken jullie? Alle kritiek/tips zijn welkom! bij voorbaat bedankt

Last edited by Wouter789; 31 augustus 2011, 22:08. Reden: Dubbele [IMG] vermelding
    Panasonic Lumix TZ8
    We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory

Re: Water en korte sluitertijd

je idee en bedoelingen zijn goed, maar je foto's zijn niet scherp
    Ook met een compactcamera (of bridge?) kan je met een statief(je) werken, of desnoods met je camera ergens op leunen.
    De 3e foto zie ik niet graag, hij staat ook serieus schuin
    en om betere hulp te krijgen, mag je er ook altijd je exif bij zetten (ik kan hem hier niet zien met Opanda)
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Re: Water en korte sluitertijd

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter789 Bekijk bericht
      Hier enkele foto's van water in beweging, genomen met korte sluitertijd, ik gebruik geen DSLR. Wat denken jullie? Alle kritiek/tips zijn welkom! bij voorbaat bedankt
      Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
      - Camera Model
      - Lens
      - Sluitertijd
      - Diafragma
      - ISO waarde
      - Belichtingscompensatie

De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
      X