Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
a heijl joengk wuuvetje Staphorst
Collapse
X
-
a heijl joengk wuuvetje Staphorst
Labels: Geen
-
-
Re: a heijl joengk wuuvetje Staphorst
De foto's zijn goed maar ze heeft precies aan 100km/u haar hoofd uit het autoraam gestokenNikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
-
Voor mij is de eerste foto, de tweede zegt mij niet zoveel.
Hij is mooi, scherp op de ogen(mooie ogen)
De kleuren zijn ook aangenaam.
Goed gedaan.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
De eerste ziet er inderdaad een beetje vreemd uit met dat haar, maar dat ligt natuurlijk niet aan de foto hé, die is prima. Op de tweede foto vindt ik het leuk om het hoedje/mutsje zelf te zien (dat heb je hier in België niet), als ze lang zo gaat blijven zitten krijgt ze zeker een stijve nek
. Lijkt me beter om haar van opzij te trekken zonder dat ze haar hoofd zo gedraaid houdt.
Wat is de volgende ... ? Een mannelijke versie ? Of hebben die geen typisch hoofddeksel?
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
merci iedereen
da's een zeer religieus dorpje, er wonen ongeveer 10.000 mensen. Daarvan zijn er nog een (ik dacht te herinneren) 500-tal oudere mensen die nog steeds in die traditionele kledij rondlopen. Wij waren toevallig in de buurt tijdens de Staphorstdagen, met demonstraties van oude ambachten en klederdrachtshows (en héél lekkere kibbeling!)
Heb een foto bijgevoegd tijdens het slotmoment van de klederdrachtshow tijdens een of ander religieus gezang (dat ze blijkbaar zelf niet allemaal graag horen)
Die 2e foto heb ik erbij gevoegd omdat ze toevallig achterom keek, en je dan goed dat oorijzer zag.
Comment
Comment