Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vlaggen en fietsen
Collapse
X
-
-
Re: Vlaggen en fietsen
Ongelooflijk dat je dit weer hebt gezien. Ik vind dit echt wel een plezante foto.
Ik zou hem links en bovenaan nog een beetje croppen tot net aan de vlaggen.
Goed gezien !Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
-
Ondanks de (soms zware kritiek) verdiend het toch lof dat je elke dag op zoek gaat naar een leuke foto.
Persoonlijk had ik hier, indien mogelijk, de gele vlaggemast rechtdonder iets verder van de kant proberen te houden.
...links en bovenaan nog een beetje croppen tot net aan de vlaggen.
MVG,
DirkMvg, Dirk
Newbie: Hints, tips en commentaren zijn altijd welkom
Canon 60D, Canon 70-200 mm f4, Canon 50 mm 1.8, Tamron 90mm macro
Comment
-
mooi idd
maar - tegen de anderen in - zou ik bovenaan niet croppen. Links wel. Die 2 rode 'dingen' (kan op de naam niet komen) geven een extratje meer aan de foto.
En, je heb tijdens het croppen iets onderaan meegecropt, wat niet nodig was. Heb ik ook soms, en ik let er nu extra op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmooi idd
maar - tegen de anderen in - zou ik bovenaan niet croppen. Links wel. Die 2 rode 'dingen' (kan op de naam niet komen) geven een extratje meer aan de foto.
En, je heb tijdens het croppen iets onderaan meegecropt, wat niet nodig was. Heb ik ook soms, en ik let er nu extra op
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RIEK Bekijk berichtIk vind de rode ''waanzee'' zonneschermen ook leuk extraatjeLast edited by bommasien; 31 augustus 2011, 20:39.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Mooi en vooral goed gezien. Crop hier, crop daar..... maar had je een ietsje meer ruimte gehad aan de rechterkant dan hoefde er helemaal niks, maar misschien kwamen er dan wel storende elementen in de weg, wat alleen jij kunt weten.
Anders mooie kleuren en goed scherp ook.
Groetjes
Comment
-
-
-
ja, onze sien is de kampioene in het spotten van speciale fotomomenten
Comment
Comment