Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gay Pride Parade

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gay Pride Parade

    Heel knap om zo een foto te maken.
    Ik vind ook tweede het beste.

    Jammer dat je (nog) geen PS hebt. Dan zou je ogen en makeup errond nog wat kunnen oplichten en daarmee nog wat feller kunnen laten uitkomen.
    Ook zou ik de foto in het algemeen iets helderder maken ofwel schaduwen iets lichter maken. Ik vind foto nu iets te donker.
    Kris

    Nikon D300s, Nikors 18-200mm f3.5-5.6 + 50mm f1.8 + 24-70 f2.8 + 70-200 f2.8 VRII

    Comment


    • #17
      Re: Gay Pride Parade

      Oorspronkelijk geplaatst door allspice Bekijk bericht
      Heel knap om zo een foto te maken.
      Ik vind ook tweede het beste.

      Jammer dat je (nog) geen PS hebt. Dan zou je ogen en makeup errond nog wat kunnen oplichten en daarmee nog wat feller kunnen laten uitkomen.
      Ook zou ik de foto in het algemeen iets helderder maken ofwel schaduwen iets lichter maken. Ik vind foto nu iets te donker.
      OK het kan nog allemaal het histogram heeft zeker nog ruimte om de totale foto wat op te lichten, en selectief kan je de ogen zeker wat oplichten ik heb dit alles uitgeprobeerd maar de ogen vind ik niet echt een meerwaarde aan de foto. Als Mousseketeer wil stuur ik de bewerking dor via PB
      Renée

      Comment


      • #18
        Re: Gay Pride Parade

        Allemaal nog bedankt voor de comments, de tips en de hulp.

        @allspice : je hebt zeker een punt. Ik heb de foto in eerste instantie bekeken op de pc en toen vond ik de kleuren wel ok, maar als ik hem achteraf bekijk op de iPad dan is hij inderdaad wel aan de donkere kant. Schermen zijn niet gekalibreerd, dus dan kan er wel voor iets tussen zitten.

        @Renée : je mag me je bewerking zeker doorsturen hoor, dan kan ik het eens vergelijken op de gewone pc en heb ik misschien wel een beter referentiepunt voor mijn volgende foto's. Enne bedankt voor al je moeite.

        Ann
        Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

        Comment

        Working...
        X