Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visjes voeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Visjes voeren

Update is inderdaad een hele goeie
    Precies nogal een gevecht - recht van de sterkste zekers...
    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

de update is wel de moeite!!!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Volg de voorgangers en kies hier zeker en vast voor de update van de "kleine" vis'jes'
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Ik mag wel weer eens dwars doen:

Update is niet mooier. Ik zie toch erg duidelijk de repetitie van gekloonde
          keipartijen en in het water (bovendeel). Ook is de kleur fletser geworden.

Het was heel goed mogelijk een goed resultaat te krijgen met een echte crop zonder de
          steen en de traptreden. De jongen komt dan mooi op de diagonaal van LB naar RO en de
          waterrand kan nog steeds vertrekken uit LO. Ben je gelijk af van die keienwoestijn.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Origineel is veel beter. De update oogt te plat nu.
            Bij het origineel heb je spanning en dynamiek net door die trap. Je krijgt er ook een diepte door en je kan het beeld binnenstappen. De rots zou ik wel wegclonen.
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
              Origineel is veel beter. De update oogt te plat nu.
              Bij het origineel heb je spanning en dynamiek net door die trap. Je krijgt er ook een diepte door en je kan het beeld binnenstappen. De rots zou ik wel wegclonen.
              Ik volg Tini hierin maar dan had ik graag nog wat meer van die trap in beeld willen zien.

grtjs
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Ik mag wel weer eens dwars doen:

Update is niet mooier. Ik zie toch erg duidelijk de repetitie van gekloonde
                keipartijen en in het water (bovendeel). Ook is de kleur fletser geworden.

Het was heel goed mogelijk een goed resultaat te krijgen met een echte crop zonder de
                steen en de traptreden. De jongen komt dan mooi op de diagonaal van LB naar RO en de
                waterrand kan nog steeds vertrekken uit LO. Ben je gelijk af van die keienwoestijn.
                Helemaal mee eens: boven en links een strook weghalen, waarbij het kind op de diagonaal uit de (nieuwe) linkerbovenhoek geplaatst wordt. De interactie tussen het kind en de vissen wordt dan de main event. Op de onder- en rechterrand van de foto zie ik delen van vissen. Persoonlijk zou ik die wegklonen.

Comment

Alle visjes danken u voor het kijken en de uiteenlopende reacties.
                  Hier zie je nogmaals dat smaken verschillen en dat we dus de opmerkingen moeten kunnen relativeren. Ik heb de indruk dat dit voor sommigen moeilijk is.
                  Nogmaals iedereen bedankt.
                  Mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

Comment

toch leuk om te lezen: wanneer iemand schrijft dat het goed is, vind iedereen het goed. Dan volgt iemand met (terechte) commentaar, en iedereen daarna is het ook daar mee eens.
                    Ik had er totaal niet opgelet dat de keien gekloond waren. En zelfs nu heb ik moeite om het te zien.
                    Heb wel zo-even het voorstel van Plaatwerker uitgevoerd, en ...
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                    X