Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Warme lucht
Collapse
X
-
-
Re: Warme lucht
Voor mij een hele mooie . Knappe luchtkleur. Lantaarn helt iets naar rechts, toren iets naar links. Begrijp het niet goed, kan niet echt lensvertekening zijn toch op 68 mm.Het et geprobeerd in PS en ze kunnen toch allebei tegelijkertijd rechtgezet worden hoor.
Zou wel mijn handtekening iets subtieler in beeld brengen, nu eist ze nogal wat aandacht op door het wit op zwart.
Groetjes
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij een hele mooie . Knappe luchtkleur. Lantaarn helt iets naar rechts, toren iets naar links. Begrijp het niet goed, kan niet echt lensvertekening zijn toch op 68 mm.Het et geprobeerd in PS en ze kunnen toch allebei tegelijkertijd rechtgezet worden hoor.
Zou wel mijn handtekening iets subtieler in beeld brengen, nu eist ze nogal wat aandacht op door het wit op zwart.
Groetjes
Knappe foto
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Inderdaad warme kleuren
Zou misschien die antenne op het dak wegdoen, trekt een beetje de aandacht mijn gedacht.
Groeten,
wistofusNikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605
Comment
-
Mooie foto en lucht, het scheve kan inderdaad in PS langs beide kanten verbterd worden.
Antenne is in feite bliksemafleider en bij mijn weten behoort dit tot het normale beld van een kerk hoeft voor mij zeker niet weg, maar het is uw foto en u beslist daar wel over
Renée
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij een hele mooie . Knappe luchtkleur. Lantaarn helt iets naar rechts, toren iets naar links. Begrijp het niet goed, kan niet echt lensvertekening zijn toch op 68 mm.Het et geprobeerd in PS en ze kunnen toch allebei tegelijkertijd rechtgezet worden hoor.
GroetjesCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Groetjes
van de lens naar omhoog te richten).Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtGeen lensvertekening maar verticale perspectiefvertekening (veroorzaakt door de lengteas
van de lens naar omhoog te richten).
antenne/bliksemafleider mag gerust blijven
maar je handtekening
anders heel mooie foto!!!
Comment
Comment