Mijn eerste foto, graag jullie commentaar
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn schatjes
Collapse
X
-
-
Re: Mijn schatjes
Lief en mooi Knap.
Ik had iets meer van haar gezichtje willen zien en ze zijn te centraal gepositioneerd.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Ik heb even geëxperimenteerd in PH(E).
Je foto is mooi, en geeft het plezier weer van het kind met de hond.
Een mooi moment, dat je goed hebt weten vast te leggen.
Nu kunnen de kleuren toch nog net iets warmer, naar mijn mening.
Ik heb ook even wat gras langs de zijkanten - boven en onder weggehaald, zodat het meisje met de hond meer naar voor worden gebracht.
Comment
-
Zeker een leuke foto. Voor mij mocht hij precies iets scherper zijn. Maar tis mooi om naar te kijken.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
Knappe foto, die een ietsje scherper mocht. Onderwerp(en) nogal centraal. Daarom heb ik wat zitten croppen maar kom niet tot een besluit. Normaal wat meer plaats in de kijkrichting, maar hier kijken beiden in een andere richting .
Iemand die weet hoe je dan best kadreert ? Ik dacht meer plaats in de kijkrichting van het meisje, omdat die het grootst in beeld is..... maar is dit juist ?
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtKnappe foto, die een ietsje scherper mocht. Onderwerp(en) nogal centraal. Daarom heb ik wat zitten croppen maar kom niet tot een besluit. Normaal wat meer plaats in de kijkrichting, maar hier kijken beiden in een andere richting .
Iemand die weet hoe je dan best kadreert ? Ik dacht meer plaats in de kijkrichting van het meisje, omdat die het grootst in beeld is..... maar is dit juist ?
Groetjes
Maar de eigenaar van de foto beslist over zijn eigen ffoto wat hij er mee doet
Renée
Comment
-
Het onderwerp, meisje en hond is geslaagd, ik zou het onderwerp links verplaatsen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady Hawk Bekijk berichtKan je die foto dan op t forum plaatsen? Ik zou graag het resultaat zien
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk berichtPrachtige foto
en zoals Elmor hem nu bewerkt heeft is het voor mij
Grt Rosie
en nu is het aan Lady Hawk om dit ook te proberen, zo leer je iets bij
@ Djivan: volgens mij de kijkrichting van het meisje volgen, omdat zij hoger in de rangorde staat dan de hond
Comment
Comment