Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skateboarding.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Skateboarding.

    Onlangs mijn eerste camera gekocht, en dan maar meteen mee beginnen rondlopen.
    Hier een selectie uit een paar foto's die ik genomen heb voor vrienden.
    Er is nog heel wat werk aan de winkel, en ja, alle tips/opmerkingen e.d. zijn welkom.

    S.





    Last edited by Slim Jim; 27 augustus 2011, 20:28. Reden: Foto verwijderd, had er vier. Excuses.

  • #2
    Re: Skateboarding.

    Beste Slim Jim,

    Je mag max 3 foto's per discussie posten, en dit maar 1x per dag.
    Haal je minste foto even weg, voordat de mods dit voor je doen.

    Wat de foto's zelf betreft, zeker niet slecht.
    Mijn persoonlijke voorkeur -> de twee laatste ( en vooral de laatste dan )

    Comment


    • #3
      Re: Skateboarding.

      Oorspronkelijk geplaatst door Elmor Bekijk bericht
      Je mag max 3 foto's per discussie posten, en dit maar 1x per dag.
      Excuses, had het niet gelezen.

      Bedankt voor de input.

      Comment


      • #4
        Re: Skateboarding.

        Nr 1 valt een beetje uit de reeks omdat die minder is dan de andere maar de andere 3 zijn heel mooi .
        Doe zo voort zou ik zeggen .
        Groetjes
        Luc
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

        Comment


        • #5
          Re: Skateboarding.

          Geef mij ook de laatste maar. Mooie kleuren ... Jammer dat het board er niet volledig opstaat. En er mag voor mij ietsje van de onderzijde gecropt worden.

          Groetjes
          Wyffels

          Comment


          • #6
            Re: Skateboarding.

            De 1e foto is de minste, omdat de scherpte niet op de persoon ligt, maar op de achtergrond ervan. Van de 2e vind ik de compositie niet mooi. De 3e is goed, maar ik zou rechts een groot stuk afknippen, en de 4e is ook goed, maar misschien iets te weinig op zichtbaar.

            Comment


            • #7
              Re: Skateboarding.

              Bedankt voor de reacties allemaal al. Wat ik vooral heb gemerkt is dat het helemaal niet eenvoudig is om zomaar eender welke foto te trekken en zorgen dat hij degelijk is qua compositie, scherpte, etc.

              Die mannen zijn namelijk snel op een andere plek.
              Bovendien moet je ook een beetje opletten dat je niet zo'n board tegen te voorhoofd krijgt. Of tegen je camera.

              Comment


              • #8
                Re: Skateboarding.

                ze zijn zeker niet slecht! Goed zelfs!
                En dat met je 1e camera
                en op manueel...
                Dat belooft!

                Welkom hier trouwens, we zullen hier wel meer van je zien
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Skateboarding.

                  zeker niet slecht voor de eerste keer, ik zou proberen om toch wat korter op je onderwerpen te komen en vooral neem een lager standpunt in bij foto nr 2, dan lijkt het nog impressionanter als die gaste de lucht in gaan. alsook de scherpte mag beter bij nr 1 & 2.

                  Voor mij is de 2de foto de beste omwille van de actie en de trick die hij doet, nr 1 en 3 zijn te gewoon voor skateboarding. de actie en de flips en vliegwerk zijn het mooiste bij dit soort dingen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Skateboarding.

                    Voor mij zonder twijfel de laatste. Goede foto !
                    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Skateboarding.

                      De laaste foto Zeker

                      Heeft wel iets ...

                      Knap gedaan
                      Foto's maken is voor mij zien hoe de wereld wel is.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Skateboarding.

                        de laatste foto is top de eerste 2 kunnen hier niet tegen op, ik zou ze uit de reeks halen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Skateboarding.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Manuarmata Bekijk bericht
                          de laatste foto is top de eerste 2 kunnen hier niet tegen op, ik zou ze uit de reeks halen.
                          Dat gaat niet, want de 3de foto is een longboard en geen skateboard
                          Zijn deze aan t zuid genomen in Gent?
                          Niet echt een goeie plaats voor skatefoto's. Veel te veel last van lelijke achtergronden ed. Ga eens op zoek naar andere plaatsen en let vooral hierbij op de achtergrond.
                          Je composities zijn veel te centraal en ik zou ook op een ander uur van de dag gaan zodat het licht veel minder hard is. Wil je toch voor harde schaduwen gaan, concentreer je dan ook eerder op een compositie met schaduwen op de grond bv. 1 en 2 missen ook scherpte.
                          https://www.tinicleemputfotografie.com/

                          Comment

                          Working...
                          X